בנות הנבחרת. גם תלמידות מצטיינות

מחליקות רחוק: הכירו את נבחרת הגלגיליות של חולון

הן מתאמנות ללא הרף, משתתפות בתחרויות בינלאומיות ומביאות הרבה מדליות וגאווה לחולון - נבחרת המחליקות של מועדון הגלגיליות גולדה

פורסם בתאריך: 15.10.17 09:19

שמו של מועדון הגלגיליות גולדה בחולון, הקיים כשלושה עשורים, יוצא לפניו. כ-250 מחליקים חברים במועדון הגלגיליות חולון, והוא מושך אליו מחליקים מבת ים, ראשון לציון, נס ציונה, אזור, תל אביב והסביבה.

בנבחרת המחליקות של המועדון משקיעות המתאמנות כל רגע פנוי באימונים ובשיעורים הכוללים, מלבד החלקה, כושר ובלט קלאסי. המחליקות מתאמנות כסולניות שש פעמים בשבוע, בין שעתיים וחצי לארבע שעות, כאשר רובן מתאמנות גם למופעים קבוצתיים בלהקה, מה שמוסיף להן עוד שעה וחצי ביום בממוצע. המחליקות גם שומרות על רמת ציונים גבוהה בלימודים, כי השאיפה למצוינות קיימת בכל רמ"ח איבריהן.

מועדון המחליקים של חולון, השייך לאיגוד הגלגיליות בישראל, קיים קרוב ל-30 שנה, בראשות אסנת שמריך, המנהלת אותו זה 17 שנה. במועדון פעילה מאוד גם עמותת ההורים, שמתנדבים ומבחינתם זהו בית למחליקים ולמשפחות.

צפו בנחברת המקומית:

 

בנבחרת המחליקות החדשה של המועדון חברות לא מעט אלופות. למשל, שחר טלבי שזכתה במקום השני באליפות איטליה הפתוחה והביאה לישראל ולחולון כבוד גדול. עוד בנבחרת, נועם אקוני, שחזרה לאחרונה מאליפות אירופה והתברגה במקום ה-13 מתוך 25. הישג אחר שלה היה ביוני האחרון, באליפות איטליה הפתוחה, שם הגיעה למקום החמישי מתוך 16, ובמאי, באליפות גרמניה, הגיעה למקום 12 מתוך 19. עוד בנבחרת: מעיין מזרחי, שאנל בינאשווילי, יובל אייזנקוט, ליהיא אשכנזי, אופיר טלבי, אליזבט סברדלוב, הילה ירון ובת כדורי. לכולן הישגים מרשימים באליפויות בישראל ובאליפות איטליה הפתוחה.

את הנבחרת הבוגרת והצעירה מדריכות שחר אגם ושיראל אזולאי. אגם מדריכה בנוסף את קדם הנבחרות, שנה ב' ואת הרביעיה הצעירה. אזולאי מדריכה גם את סולניות הסולו דאנס הבוגרות ואת מופעי הלהקה הבוגרת. שתיהן מחליקות בהרכב הרביעיה הבוגרת, שהשתתפה בספטמבר האחרון ממשחקי העולם  בסין והגיעה למקום השמיני מתוך 17.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר