חולונייה בספרד: "נצטרך לשחק חזק וביחד כדי לחזור עם ניצחון"

אחרי שני הפסדים, שפגעו מעט בחגיגות פתיחת העונה, הפועל חולון תחל את משחקיה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א מול מורסיה הספרדית

פורסם בתאריך: 10.10.17 17:15

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה של ליגת העל בתחילת השבוע, הפועל יונט חולון תחל מחר (רביעי) את משחקיה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, כשתתמודד בחוץ מול מורסיה הספרדית. מדובר במשחק ראשון בשלב הבתים, כאשר לחולון צפויים 14 משחקים, מחצית מהם בחוץ, בבית עם שמונה קבוצות.

מורסיה (שנקראה בעבר פונאלברדה), היא הקבוצה קבוצת אמצע טבלה בליגה הספרדית החזקה. את העונה שעברה היא סיימה במקום התשיעי. בסיום העונה ה"רגילה", חסרו לה שני ניצחונות כדי שתוכל להימנות עם קבוצות פלייאוף הספרדי. את הקבוצה אימן בעונה החולפת פוטיס קציראקיס, שיאמן העונה את הפועל ירושלים. הקבוצה הספרדית השתתפה בעונה שעברה במשחקי יורוקאפ, והגיעה עד שלב ה"טופ 16".

חולונייה יצאה כבר אתמול לספרד, ועקב העומס הרב והקושי למצוא מקומות בטיסות בתקופת החגים, נאלצה הקבוצה להעביר את הלילה במדריד. בשלישי בבוקר היא המשיכה בטיסה נוספת לאליקנטה ומשם לעיר מורסיה. הקבוצה תגיע חזרה לישראל ביום שישי לפנות בוקר. יצוין, כי כמה עשרות מאוהדי הקבוצה צפויים גם הם להגיע למורסיה ולעודד את הסגולים במשחק שיתקיים מחר.

"אנו מתחילים את המסע המעניין במפעל ליגת האלופות במקום מאתגר כמו מורסיה. אנו יודעים שנצטרך להיות במיטבנו, לשחק חזק וביחד – כדי לחזור עם ניצחון", אמר המאמן, דן שמיר.

קפטן הקבוצה, שלומי הרוש: "כולם מתרגשים להתחיל את העונה האירופית. מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד אחת הקבוצות החזקות בבית. בכל מקרה, אנחנו באים לשחק טוב ואגרסיבי, כדי להתחיל ברגל ימין את העונה האירופית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר