אוהדי הפועל חולון ביציע. צילום, אתר הקבוצה
צילום: אתר הקבוצה

חולונייה: אולי יבוא ניצחון בבית אחרי שלושה הפסדים

הפועל יונט חולון תארח הערב את הפועל אילת במחזור השני של משחקי ליגת העל. שלומי הרוש: "זה משחק הבית הראשון שלנו העונה מול הקהל הביתי שלנו. בטוח שנתרגש וניקח את האנרגיות מהקהל כדי לנצח"

פורסם בתאריך: 15.10.17 11:11

"ניאלץ לגלות אגרסיביות כדי לנצח", כך אומר מאמן הפועל יונט חולון, דן שמיר, לקראת המשחק שיתקיים הערב (ראשון),  בהיכל הטוטו מול הפועל אילת.

חולון תתייצב למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות (גביע ווינר, ליגת העל, גביע אירופה). אחרי שברון הלב שדחק את חגיגות פתיחת העונה של הקבוצה, לאוהדי הקבוצה ברור שאין שום אפשרות אחרת – מלבד ניצחון.

הקבוצה שבה ביום שישי לפנות בוקר מהמשחק במורסיה שבספרד, וכבר בשעות אחר הצהריים קיימה אימון לקראת המשחק מול אילת. סגל מלא יעמוד לרשותו של שמיר, שאומר: "אנו שמחים לשחק בפעם הראשונה העונה מול הקהל שלנו בהיכל טוטו. נצטרך לשחק יחד וחזק כדי לנצח".

הקפטן, שלומי הרוש, הוסיף: "זה משחק הבית הראשון שלנו העונה מול הקהל הביתי שלנו. אני בטוח שמיד כאשר נעלה על הפרקט, כולנו נתרגש ונקח את האנרגיות מהקהל כדי לשחק נכון וטוב ולנצח את המשחק".

שתי היריבות שייפגשו הערב הן ותיקות מאוד ועד היום שיחקו במסגרת הליגה 30 פעמים זו מול זו, כאשר לאילת 13:17 בניצחונות. במשחקי הבית של חולון היא גברה תשע פעמים על אילת, לעומת שבעה הפסדים. בעונה שעברה ניצחה אילת בכל שלושת המשחקים שהתקיימו בין הקבוצות בליגה, ולמעשה אילת היא הקבוצה היחידה שחולון לא ניצחה בעונה שעברה. ואולם, חולון הדיחה את אילת מגביע המדינה.

דבר נוסף שכדאי לזכור לקראת המשחק הערב: לא מעט שחקנים עברו בין הקבוצות בשנים האחרונות, והאחרון שבהם הוא חנן קולמן ששיחק בעונה החולפת באילת ומשחק העונה בחולון. גם הקפטן שלומי הרוש והמאמן דן שמיר עברו בעבר באילת, ושלושה משחקני אילת כיום, שיחקו בעבר בחולון: אייזיק רוזפלט, ניב ברקוביץ' ועמית ביר-כץ.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר