הגרעין הקשה. בתופים ובמחולות

הסופר קלאסיקו מגיע לעיר: 200 אוהדי ארגנטינה בבר אירי אחד

דניאל בוכנר, מנהל שיווק במתחם עזריאלי, יזם חגיגת סופר קלאסיקו ענקית באוסקר וויילד: "אם אפשר היה להביא חזיזים, גם את זה היינו עושים"

פורסם בתאריך: 4.11.17 11:18

ביום ראשון יחגגו אוהדי ארגנטינה את הסופר קלאסיקו הארגנטינאי בבר "אוסקר וויילד" בחולון באירוע ענק, שאותו יובילו חברי קבוצת הבוקה ג'וניורס. לבר האירי שבמתחם עזריאלי בחולון צפויים כ-200 מכורים לכדורגל כדי לצפות בסופר קלאסיקו, בוקה נגד ריבר.

מי שמוביל את האירוע ואת קבוצת האוהדים הוא דניאל בוכנר, בן 35, נשוי לאלינור, אב לשתי בנות, המשמש כמנהל שיווק בחברה לניהול פרויקטים במתחם עזריאלי בחולון. בוכנר הוא גם זה שיזם את האירוע בפאב המקומי: "אני עובד במתחם עזריאלי בעיר ומכיר את הבעלים. כשהצעתי לו לארח אותנו, הוא מיד קפץ על ההזדמנות".

ויש גם אוהדות. ארגנטינה שבלב

כשבוכנר לא עסוק בשיווק, הוא עולה על בגדי הנבחרת ויוצא לחגוג עם חברים. "אנחנו קבוצה מגובשת מאוד, שנפגשת אחת לכמה שבועות באירועים שקשורים לארגנטינה ובמשחקים כמובן", הוא מספר. "במכביה האחרונה התארגנו כמה חברה מהקבוצה ונסענו לירושלים לעודד את הנבחרת של ארגנטינה".

הקבוצה עצמה מונה כ-150 חברים מכל הארץ שמגיעים למפגשים חודשיים ולעתים שבועיים. הם חולקים שמחות, עצב ורגעים מרגשים וכמובן גולים היסטוריים שמובקעים על המגרש. "בנות הזוג שלנו מבינות את זה לגמרי, הכדורגל הוא חלק מאוד מהותי מהיום יום שלנו", מוסיף בוכנר.

"לשמחת כולם, התחביב  הזה הוא לא יקר מבחינה כלכלית, אבל אין ספק שהוא גורע לא מעט שעות של בילוי רחוק מהבית. בארגנטינה, כדורגל זה לא פחות מהדבר הכי חשוב, ובניגוד לכל משחקי סופר קלאסיקו של ברצלונה והשאר, אצלנו זה באמת הדבר האמיתי, אני יכול להבטיח לך שאם היינו יכולים להביא חזיזים, גם את זה היינו עושים".

אז לא יהיו חזיזים, אבל יהיו ב"אוסקר ווילד" תופים, ריקודים והמון רעש שילווה כל בעיטה על המגרש. "האירוע הזה קורה פעם או פעמיים בשנה בסך הכל וזאת ההזדמנות שלנו האוהדים לפרוק כל עול", מסכם בוכנר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר