רייס נגד אשדוד. 43 נקודות. צילום: לירון מולדובן

החיים האמיתיים: כשרייס ברייס, בלאט נפצע ופניני נהנה

ניצחון בהארכה: דיבורי ה״אשדוד הולכים לקבל פה גם 30 הפרש" התפוגגו כשחולוניה החליטו לוותר על ההגנה. איזה מזל שהמשחק הסתיים בסוף

פורסם בתאריך: 19.11.17 12:10

הייתי אמור להתחיל עם גלן רייס והצגת 43 הנקודות שלו (הכי הרבה בליגת העל, יותר מעשור) אבל נצחונות לחוד והחיים האמיתיים לחוד. בלאט נפל לא טוב על הרגל בהארכה והחשש כרגע הוא מפציעה בברך שאולי תשאיר אותו לשנה מחוץ לפרקט. נקווה שהחששות לא יתאמתו והפציעה, שכרגע נראית חמורה, תוביל לתהליך שיקום שתקופת ההתאוששות ממנו קלה יותר.

24 שנה (בערך) אני הולך למשחקים של חולוניה, בנצחונות הכי גדולים, בהפסדים, בתארים, בעליות ובירידות ליגה, ואני מנסה להיזכר מי קרע רצועות ובאופן כללי נפצע בברך בתקופת הפחים ולא מצליח להיזכר במשהו משמעותי, חוץ מקורי ויליאמס שנפצע בעין במשחק חוץ במוצקין ואיבד את הראייה, אבל ברכיים? אשמח את תזכירו לי. באולם החדש? בן רייס המוכשר הצטרף אלינו ופרש מכדורסל כבר במשחקי האימון לאחר פציעה חוזרת בברך, פול דילייני וקאליף וויאט נפצעו בעונה שעברה ועדיין לא חזרו לכושר משחק והנה עכשיו תמיר בלאט (למרות שלא נפצע אצלנו באולם). אין לי מסקנות, לא מאמין בכשפים, ובטקס התקנת המזוזה באולם אני בעצמי הייתי נוכח, אבל כמו שאומרים כתבי הספורט: ״עם המספרים קשה להתווכח״, רק לייחל לתמיר שיחלים במהרה ושהפציעה תהיה זיכרון רחוק.

נחזור לגלן רייס. כן, הוא עושה סל מתי שהוא רוצה בערך (זה מה שמצפים משחקן כדורסל, לא?), כן הוא מנפץ שיאי ליגת העל, בשבוע שעבר כתבתי שהוא עושה את כולם טובים יותר, ובכן, אתמול זה לא קרה.  פתחנו את המשחק כאילו ראשון לציון עדיין על הפרקט מקבלים בראש חזק וכואב. אחרי ארבע דקות כבר עשינו 19:9 ואת הרבע הראשון סיימנו עם 34:22! קצב של 136 נקודות למשחק! איפשהו כל ענייני הארלם גלובטרוטרס האלה היו בעוכרינו כי גם גלן רייס וגם חלקים נרחבים מהקבוצה החליטו שיש התקפה, אז אפשר לוותר בהגנה ושוב בעיית הריבאונד חזרה כשאשדוד בטירוף על כל מאבק מתחת לסלים. יסלחו לי שחקני אשדוד הנהדרים, אבל חוץ מצ׳וברוביץ׳, את רובם ראיתי לראשונה רק אתמול. מילא לא מזהה פרצופים, אבל אפילו שמות לא הכרתי. זה לא מנע מהם לתת מלחמה אמיתית, לדפוק שלשות ולקצץ בהפרש.

דיבורי ה״אשדוד הולכים לקבל פה גם 30 הפרש״, שחלחלו ליציע, התחלפו לאט לאט במריטות שיער ועצבים. המשחק התחיל בתשע, נכנס להארכה צמודה וכבר התחלנו לחשוש שלראשונה השעון יעבור את השעה חצות ונסיים משחק למחרת.

גיא פניני – טענתי שחוץ מהמטען הרגשי (שזה כבר עניין אישי של כל אוהד ואוהד אם מפריע לו המותג "גיא פניני" או לא וכל מה שהוא מייצג, לטוב ולרע), צריכים לראות אם בכלל נשארה לו תשוקה לכדורסל. כבר מתחילת העונה פניני מראה שטוב לו והנאה מכדורסל חזרה לו ובגדול, ואתמול הוא קלע במספרים ובאחוזים שהוא כבר שכח מתי בפעם האחרונה הוא נצנץ ככה על לוח התוצאות. אחלה פניני.

אפרופו לוח תוצאות, תסלחו לי על מטבע הלשון, אבל ״מה זה החרא הזה?״. באשדוד הגדילו את האולם עם יציע חדש. לוח תוצאות? זה זניח, בשביל מה צריכים לוח תוצאות? מאות מאוהדי חולון שנכחו באשדוד היו צריכים להתעדכן אתמול באמצעות קבוצות וואטסאפ, אפליקציות שונות ועוד המצאות משונות כי מי שרצה לראות את התוצאה, הזמן, העבירות ועוד, היה צריך לרדת לשורות הראשונות, להציץ ולחזור. אפילו בפחים לא היה לנו מחדל כזה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר