צילום: עודד קרני

חולונייה לא עוצרת: "נתנו את כל מה שיש לנו"

משחק מעולה וניצחון שביעי ברצף של כדורסלני הפועל חולון על מכבי תל אביב מסמן את המטרה: מאבק על האליפות

פורסם בתאריך: 11.12.17 09:15

אולי זה היה סמלי, אבל את השלשה שהבטיחה את הניצחון אמש (ראשון) של חולונייה על מכבי תל אביב קלע דווקא שחקן ספסל שממעט לקבל הזדמנויות – חנן קולמן. זה קרה 16 שניות לסיום ומכאן מכבי תל אביב כבר לא חזרה והניצחון החולוני הובטח.

הניצחון הזה מעיד בבירור: חולון, עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות, תתמודד העונה מול מכבי תל אביב על האליפות. שאר הקבוצות בליגה נראות העונה חלשות הרבה יותר, ובחולון של אחרי הניצחון הזה מתחילים להאמין שאחרי האליפות ההיסטורית וההיסטרית בעונת 2008, עכשיו זה שוב אפשרי.

כל שחקן חולוני תרם את חלקו לניצחון וחולון ששיחקה מצוין הובילה ב-18 נקודות יתרון כבר ברבע השלישי. מתקפה של מכבי תל אביב, בראשות הרכז המצוין פיייר ג'קסון, מיצקה את הפער החולוני בהדרגה והמכבים הגיעו כבר ל-3 נקודות פיגור, אבל לא יותר. חולון שיחקה באחריות בשלבי הסיום ושלשות של תמיר בלאט וקולמן כאמור הבטיחו את הניצחון המרשים.

כוכב המשחק גלן רייס, עם 28 נקודות, היה מאושר בסיום: "ידענו ליצור פער גדול וכאשר הם לחצו, היה לנו הפרש רציני. הרגשתי מצוין וזרקתי לסל בכל אפשרות כאשר הייתי חופשי. כל השחקנים נתנו הערב כל מה שיש להם".

 

חולון הגיעה למשחק בעיצומה של תקופה מצוינת מבחינתה: שישה נצחונות ליגה רצופים ועוד ניצחון בגביע אירופה. ולא רק הנצחונות: יכולת טובה אישית וקבוצתית בניצוחו של הלהיט החדש של הכדורסל הישראלי, גלן רייס ג'וניור. במשחק עצמו כל אלה רק בלטו יותר וסימנו את המטרה ללא כל ספק: מאבק על האליפות העונה.

חוגגים חנוכה בקהילה

ובעניין אחר, הפועל חולון מוכרת לאורך שנים כקבוצה שפעילה עם הקהילה ובמיוחד עם השונים והאחרים. במסגרת זו, תתארח הקבוצה ביום חמישי הקרוב, 14.12, בבית הספר הרצפלד בעיר. ב"הרצפלד" לומדים כ-90 תלמידים עם מחלות ניווניות ושיתוק מוחין כאשר רובם נעזרים בכסאות גלגלים.

בחופשת החנוכה מתקיימת בבית הספר קייטנה מיוחדת לילדים, ושחקני הכדורסל של חולון יגיעו לקיים עם החניכים הפנינג חנוכה הכולל: הצגת שחקנים, הדלקת נרות, יום ספורט מיוחד בחלוקה לתחנות ולסיום חלוקת שי ומדליות לילדים. בקבוצה אומרים השבוע: "מנסיון עבר מול ילדי בית הספר הרצפלד, הפעילות גורמת לילדים להנאה  ולהתרגשות רבה, וכך גם לנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר