צילום: עודד קרני

איתן לנציאנו מכוון גבוה: חולוניה תגיע לגמר אליפות המדינה

"חולוניה בשלה לעשות היסטוריה בפעם השנייה בעשור", אומר יו"ר הפועל חולון ומודה לאוהדים שהרעידו במוצ"ש את "לה פארק"

פורסם בתאריך: 7.1.18 19:09

בואו נלך קצת אחורה: בעונת 07/08 חולוניה עשתה היסטוריה וזכתה באליפות המדינה בצדק רב. לא ניצלה פיינל פור אלא זכתה במה שהגיעה לה בדרך הכי יפה וקשה שניתן, תוך שהיא גוברת על מכבי תל אביב, סגנית אלופת אירופה באותן ימים, שלוש פעמים באותה עונה. בין שלושת הנצחונות – הגמר, ששוחק אצל מכבי בבית, במה שנקרא היום "היכל מנורה".

היום, קצת פחות מעשר שנים אחרי, חולוניה שלנו בשלה לשחזר אותה עונה, בלי להתבייש ובלי לדבר גבוה. אנו מתמודדים העונה על כל התארים, יהיה קשה ולא פשוט ובכל זאת, כולנו יודעים: זה אפשרי. אפשרי בזכות הסגל הרחב והאיכותי, בזכות הקהל המדהים שמלווה אותנו לכל מקום ובכל זמן והכי חשוב, בזכות הרוח החולונית שחזרה לנשב באזור פארק פרס.

מי שמלווה את הקבוצה מקרוב יודע שהדרך שאותה אנו מתווים כבר עונה שנייה שמה אותנו במקום שראוי לנו כמועדון מוביל בכדורסל הישראלי. אנו עושים זאת בדרך שלנו, דרך של אמונה, נאמנות לדרך ולחימה בלתי מתפשרת.

המשחק האחרון במוצאי שבת מול הפועל תל אביב הוכיח לי שיש לנו כל מה שצריך כדי לעשות היסטוריה גם בעונה הזו. יש לנו היכל מדהים ואווירה יוצאת דופן ביציעים ועל הפרקט, והחלום שלי, לראות קבוצה לוחמת ומוכשרת ויחד עם זאת צנועה ומחוברת לעיר ולקהל שלה, מתגשם ומתממש.

במוצ"ש האחרונה היה כיף לראות היכל מלא ב-4,200 סגולים שמרעידים את "לה פארק", קבוצה שלא מוותרת אף פעם. זה בעצם ההישג הכי גדול שלנו. כולי תקווה שנמשיך בדרך הנכונה והסלולה הזו, כאשר ברור לי שהתארים וההישגים יגיעו.

המטרה שלנו ברורה: להמשיך להיות מועדון מוביל שלא נופל מאף מועדון אחר בישראל, כי זה מקומנו. אני בטוח שמי שצופה בנו, בהיכל ובבית, נהנה משחקנים איכותיים ברמות הכי גבוהות, עם לחימה, נשמה ורצון להצליח.

מבחינתי, נשארה עוד מטרה אחת: שהעיר תמשיך להתחבר לקבוצת הדגל שלה, שהקהל הוותיק ימשיך לפקוד את יציעי היכל טוטו ושהיציעים יתמלאו בכל משחק. זהו מפתח חשוב להמשך ההצלחה.

ואנו? נתראה במשחקים הבאים בליגה ובשלב חצי גמר גביע המדינה. יאללה חולוניה!

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר