אברמזון. האם יצליחו לגבור על האשדודיות?

האם ההיסטוריה המפוארת של אליצור חולון חוזרת?

ממוקמת במקום הראשון בליגה ומחוזקת בקטיה אברמזון עולה אליצור חולון לחצי גמר המדינה בשאיפה לחזור אל ימי התהילה

פורסם בתאריך: 14.1.18 16:57

בקבוצת הנשים של אליצור חולון נושמים העונה אוויר פסגות. אחרי ההצלחה המרשימה במשחקי הליגה (מקום ראשון בתום המחזור ה-16), בא ביום חמישי בלילה הניצחון המרשים ברבע גמר גביע המדינה על מכבי רמת חן (54:62) ובעקבותיו העלייה לחצי הגמר. יצוין, כי מדובר בשחזור של גמר גביע המדינה מהשנה שעברה, כאשר אז ניצחו בנות רמת חן שזכו בגביע.

"זה היה ניצחון של המון אופי. עד היום ניצחנו משחקים בזכות יכולת התקפית משובחת וברבע הגמר הוכחנו בעיקר לעצמנו שגם משחקים קשוחים עם הגנות חזקות, אנחנו יכולים ויודעים לנצח", אומר המאמן המרוצה, רועי אייזנברג. "למרות ההגרלה הסופר קשה שקיבלנו, מחזיקת הגביע רמת חן בחוץ, וידענו שנה שנייה ברציפות לעשות את זה".

איך אתה מסביר את הצלחת הקבוצה העונה?

"ההצלחה מבחינתי טמונה בעובדה שבקיץ עשינו עבודה טובה בבניית הסגל. לצד זרות מצוינות, יש לנו סגל ישראלי מצוין, שעובד קשה עם המון אופי וחוזק מנטלי. הסגל הזה מקרין על כל הקבוצה והופך אותנו עד עכשיו לקבוצה מנצחת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ואכן, בקבוצה החולונית, שבעבר היתה המובילה של כדורסל הנשים הישראלי, מקווים לשוב לתהילה ולשרשרת ההישגים שאפיינה אותה בשנות ה-80 וה-90. 20 שנה אחרי שחגגה זכייה אחרונה באליפות (אפריל 1997), יש היום למאמן אייזנברג סגל מצוין שאף התחזק בשבוע שעבר בצורה ניכרת, עם צירופה של קטיה אברמזון, כוכבת בינלאומית מצטיינת.

אברמזון, ששיחקה בעבר בחולון (עונות 2005-6), כבר ערכה את משחק הבכורה המחודש שלה במדי חולון מול בנות הרצליה (72:77 לחולון) וסייעה לחברותיה החדשות-ישנות להעפיל למקום הראשון בטבלה, עם 12 נצחונות מול 4 הפסדים מאז תחילת העונה.

אברמזון, ששייכת לסגל נבחרת ישראל מאז שנת 2005 ויחד איתה העפילה הנבחרת לשלוש אליפויות אירופה, אומרת: "שמחתי להצטרף לאליצור חולון, שנמצאת במאבקים על אליפות וגביע המדינה. אני מקווה לתרום מנסיוני הרב את העזרה הנחוצה לקבוצה, שיש לה סגל יחסית קצר. אני מקווה לעזור לחולון להשיג את המטרות והיעדים המקצועיים שהציבה לעצמה".

יו״ר הקבוצה, מנחם וידהורן, אמר על ההחתמה: ״אנו בעונה מצוינת ויחד עם זאת מודעים לעובדה שהסגל שלנו קצר. אין לי ספק שקטיה, עם האיכויות המקצועיות שלה והניסיון הרב שלה, תסייע לנו לכוון הכי גבוה שאפשר״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר