אלכסנדר. פציעה נוספת. צילום עודד קרני

האם ההצלחה של חולוניה בליגת העל תתבטא גם ברוסיה?

כשהיא ממוקמת בצמרת ליגת העל, תתמודד הפועל חולון מול יניסיי קראסנויארסק הרוסית בניסיון כמעט אחרון להעפיל לשמינית הגמר בליגת האלופות

פורסם בתאריך: 23.1.18 11:08

קבוצת הכדורסל של הפועל חולון תתייצב מחר (רביעי) למשחק נוסף בבית האירופאי, מול יניסיי קראסנויארסק הרוסית בחוץ. הקבוצה המריאה לסיביר אתמול, שעות אחדות אחרי הניצחון הביתי על בני הרצליה בליגה, 77:91.

שחקן הציר ג'ו אלכסנדר הפצוע, שלא שיחק מול הרצליה, לא המריא עם חבריו במטרה לאפשר לו ימי מנוחה לקראת חצי גמר גביע המדינה. בהקשר זה יש לזכור שאלכסנדר כבר נפצע העונה ונעדר מכמה משחקים.

בניגוד להצלחה המרשימה במשחקי הליגה העונה, במסגרת האירופאית נותרו לחולון סיכויים מעטים להעפיל לשמינית הגמר אחרי שלב הבתים. יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו אמר לאתר "השקמה-חולון" עם הגעת הקבוצה לרוסיה: "אחרי שחזרנו לעצמנו בניצחון מול הרצליה בליגה ואחרי האכזבה מההפסד מול התורכים, הגענו לרוסיה כדי לשפר את הסיכויים להעפיל לשמינית הגמר. ניצחון כאן יקרב אותנו מאוד למטרה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בתוך כך, בחולון מרוצים מאוד מהמצב שנוצר בצמרת הליגה לאחר המחזור ה-14. לעומת נצחונה של חולון, הפסידו מכבי תל אביב (בבית לגליל גלבוע) והפועל ירושלים (בבית להפועל תל אביב), שתי הקבוצות שמוליכות את הטבלה. כך חולון, עם עשרה נצחונות מ-14 משחקים, השוותה את המאזן לירושלים והיא רחוקה עתה ניצחון אחד ממכבי תל אביב, שמוליכה את הטבלה.

במשחק מול הרצליה, הבינו אוהדי הקבוצה החולונית למה כונה כוכב הרכש גלן רייס ג'וניור "בעייתי" טרם הגעתו ארצה. רייס, שנחשב לזר הטוב ביותר בליגה העונה, זעם במהלך הרבע השני על החלטה של אחד השופטים ובעט בזעם את הכדור ליציע. למזלו, השופט הסתפק בעבירה טכנית ולא הרחיק אותו. במשחק שהוגדר בינוני מבחינתו, שוב הוליך רייס את רשימת קלעי חולון עם 18 נקודות וגילה יכולת טובה גם מתחת לסלים.

בחולון מסתכלים כבר קדימה, ל-12 בפברואר, ערב משחקי חצי גמר הגביע, כאשר חולון תתמודד מול הפועל ירושלים. בקרב אוהדי הקבוצה שוררת דריכות רבה ואלפי אוהדים ילוו את חולון להיכל מנורה מבטחים. הגמר יתקיים שלושה ימים מאוחר יותר, ב-15 בפברואר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר