צילום: מינהלת הליגה

מצטיינים בליגה, מככבים באולסטאר: כוכב חולונייה ברשימה

נציגות בולטת של הפועל חולון בליגת הווינר: רייס מוביל את דראפט הזרים, בלאט בחמישיית הישראלים ושמיר יהיה אחד המאמנים

פורסם בתאריך: 30.1.18 17:36

כחודש לפני האולסטאר השנתי של ליגת ווינר סל, אירוע שילווה בהפנינג לכל המשפחה ויתקיים בפורים בהיכל מנורה מבטחים, כוכב הפועל חולון גלן רייס ג'וניור מככב ברשימת המועמדים. רייס מוביל את דראפט חמישיית הזרים של הליגה, שתתמודד מול חמישיית הישראלים.

סגלי הזרים והישראלים למשחק מעורר העניין נקבעים על פי הצבעת אוהדי הכדורסל, וברור כי הצטיינותו של רייס מאז הגיע לחולון מעוררת אוהדים רבים – ולא רק מחולון – להצביע עבורו.

רייס נחשב העונה לזר הטוב ביותר בליגת העל, הוא מעמיד מאזן מצוין של "דאבל פיגר" בנקודות מדי משחק ומוביל את הליגה בטבלת מלך הסלים והמדד. הצטיינותו נובעת בעיקר מהעובדה שהוא נחשב "אול אראונד פלייר" – מכדרר מצוין (למרות גובהו), קולע היטב ממרחק, מצטיין בריבאונד ושומר טוב בהגנה. למעשה, ה"טענה" היחידה נגדו היא העובדה שפעמים רבות הוא משחק כסוליסט ולוקח את המשחק על עצמו. בנוסף, הוא מרבה לעתים לאבד כדורים, אבל חולשה זו נטמעת ביכולת הכללית המצוינת שלו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כאמור, רייס מדורג ב"דראפט" ראשון מבין הזרים של הליגה, אבל גם בחמישיית הישראלים יש לחולון בשורה: תמיר בלאט נכלל בחמישיה הישראלית בזכות הצבעות רבות. בלאט, כזכור, הגיע לחולון בתחילת העונה כרכז מחליף, ולאחר פציעתו שלך טו הולוואיי הועלה בחמישה הפותחת והציג מנהיגות, יכולת טובה, קליעה מצויית ולחימה. יכולת זו הקנתה לו דקות משחק רבות, גם ובעיקר אחרי שהולוואיי חזר לאיתנו. לא פעם, השניים אף משחקים יחד על הפרקט באותה חמישיה.

ויש עוד בשורה חולונית: המאמן דן שמיר צפוי להיות אחד ממאמני הקבוצות באולסטאר. זאת, מאחר שהמאמנים יהיו ארבעת המאמנים שקבוצותיהם ידורגו בארבעת המקומות הראשונים בטבלה לאחר המחזור ה-17.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר