צילום: עודד קרני

על אפכם ועל חמתכם: אוהדי חולון עצבניים

התחלנו להתעצבן כבר בהגרלת חצאי הגמר, המשכנו כשהמשטרה אסרה על הכנסת דגלי פריסה. כל כך עצבניים עד שפירקנו 4,500 כרטיסים. רותם דרוב עצבני

פורסם בתאריך: 14.2.18 17:31

על אפכם ועל חמתכם, זה בערך מה שחשב כל אוהד חולוניה לאחר חצי הגמר כשפירקנו את ירושלים ועילנו לגמר ראשון אחרי תשע שנים. התחלנו להתעצבן כבר בהגרלת חצאי הגמר, כי משום מה ההגרלה תהיה תמיד כזו שלהפועל ירושלים ולמכבי תל אביב יהיה סיכוי להיפגש רק בגמר. זה כבר נהפך לבדיחה ברשתות החברתיות, כשכל אוהדי הספורט בישראל "מנחשים" את תוצאות ההגרלה בבוקר, ובערב הפלא ופלא – מכבי וירושלים יוכלו להפגש רק בגמר כמו שכולם "אוהבים", אז על אפכם וחמתכם.

המשכנו להתעצבן כשבבוקר חצאי הגמר כשהמשטרה לא אפשרה להכניס דגלי פריסה גדולים "כי ככה", לא עזר שארגון האוהדים הודיע על זה מראש והגיש רשימה מסודרת של אביזרי עידוד למשטרה, לא עזר גם שחברי ההנהלה התעקשו, לא עזר שהסבירו שהחבר'ה שפכו שם 20,000 שקלים תרומות מאוהדים, ועמלו לילות כימים וקרעו את התחת על התפאורה, היא לא נכנסת וזהו. מכבי הכניסו דגל פריסה ענקי רק כמה ימים לפני כן למשחק היורוליג בדיוק באותו המקום? לא מעניין אותם, אז על אפכת וחמתכם.

אנחנו נמשיך להתעצבן, כשמחירי הכרטיסים בחצאי הגמר עלו המון כסף, תמורת התירוץ המטופש שזה כולל שני משחקים. להוסיף עוד דלק למדורה? איגוד הכדורסל העלה את מחירי הכרטיסים בעשרות שקלים לקראת הגמר. להביא את המשפחה לאחד מאירועי השיא של הכדורסל? לא אצל האיגוד, זה  יקר מידי, אז על אפכתם וחמתכם.

עכשיו זה רק אנחנו ומכבי ואנחנו עצבניים, מאוד, כל כך עצבניים שפירקנו 4,200 כרטיסים שקיבלנו תוך כמה שעות, כל כך עצבניים שעוד שניה חברי ההנהלה בונים קומה שלישית ביציע ביד אליהו כדי למכור אליו כרטיסים, אז על אפכתם וחמתכם, אנחנו מגיעים ביום חמישי בתשע, עצבניים מאוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר