נבחרת "קציר" בכדוריד זכתה במקום השלישי באליפות העולם בקטאר

זו הפעם הראשונה שמשלחת תלמידים משתתפת בתחרות כזו על אדמת קטאר. קבלת הפנים לנבחרת מהתיכון בחולון תיערך הערב בנתב"ג

פורסם בתאריך: 1.3.18 17:58

גימנסיית קציר מחולון זכתה במקום השלישי באליפות העולם בכדוריד לבתי ספר תיכון. נבחרת הכדוריד של גימנסיה קציר עושה בשעות אלו את דרכה לישראל, לאחר שהשתתפה בשבוע האחרון באליפות העולם בכדוריד לבתי ספר שנערך בדוחה, קטאר.

הנבחרת זכתה במקום השלישי לאחר שגברה על קבוצות מצמרת הכדוריד האירופאי. את שלב הבתים סיימה קציר במקום השני כשניצחה את נבחרות גיאורגיה, רומניה וצ'כיה והפסידה רק לגרמניה, שסיימה את האליפות במקום השני.

צפו בחברי הנבחרת חוגגים את עלייתם לחצי הגמר לאחר הניצחון על טורקיה: 

ברבע הגמר ניצחה קציר את הקבוצה המקבילה מטורקיה והוגרלה לשחק בשלב חצי הגמר נגד הקבוצה האוסטרית המצוינת, שגם זכתה באליפות ולה הפסידה קציר בתוצאה 31:18. במשחק על מדליית הארד פגשה קציר את הנבחרת מפולין ואותה כאמור ניצחה בתוצאה 24:29 ונתנה את האות לתחילת החגיגות לרגל הזכייה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

זו הפעם הראשונה שמשלחת תלמידים משתתפת בתחרות כזו, על אדמת קטאר. המשלחת הישראלית כללה 35 נציגים, ובכלל זה השחקנים והשחקניות, מורים לחינוך גופני ומאמנים של נבחרת הבנים של תיכון קציר חולון ונבחרת הבנות של תיכון העמית ראשון לציון. המשלחת יצאה ב-20 לפברואר והשתתפותה באליפות בקטאר יצאה לפועל אודות שיתוף פעולה בין הפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך, יחד עם קב"ט המשרד וגורמי הביטחון. האליפות הארצית לקביעת הנבחרות תלמידים ותלמידות הוקדמה השנה, כדי שיהיה מספיק זמן מספיק להיערכות. בראש המשלחת עמד ד"ר אמין מוקטרן, המפקח על החינוך הגופני במגזר הערבי, ומיום מינויו היה בקשר רציף עם הוועדה המארגנת בקטאר ופעל רבות מול הקטארים עד להוצאת המשלחת.

המשלחת התקבלה בקטאר על ידי הוועדה המארגנת והמשתתפים בכבוד ובחום רב. הוועדה המארגנת העמידה לרשות המשלחת הישראלית תנאי אירוח מצוינים, והם עשו כל שביכולתם כדי לארח את הישראלים על הצד הטוב ביותר. המשלחת היתה מאובטחת וכל סידורי האירוח היו מופתיים.

שר החינוך נפתלי בנט בירך את חברי הנבחרת על זכייתם: ״גאווה גדולה למדינת ישראל. אני מברך את התלמידים והצוות החינוכי על ההישג המרשים ורוח התחרותיות. מלבד ההישג הספורטיבי, עצם השתתפותנו במשלחת היא חלק חשוב מההסברה הישראלית בעולם, ובפרט במדינה כמו קטאר. יישר כוח לתלמידים, מבחינתנו אתם במקום הראשון״.

*מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אמר: "משלחת התלמידים הסבה כבוד רב לישראל ולחינוך הגופני, בדרך תרבותית, חינוכית וספורטיבית. יציאת המשלחת לקטאר התאפשרה בזכות נחישות ועובדת צוות של אנשי המקצוע במשרד, ואני רוצה לברך אותם ואת התלמידות והתלמידים על ההישג המרשים".

הנבחרת אמורה לנחות בנתב"ג הערב (חמישי) בשעה 22:00, שם תיערך לחבריה קבלת פנים חגיגית.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר