כמו דג במים: עופרי קמר מחולון היא אלופת ישראל בשחייה

שלוש מדליות זהב גרפה בשבוע שעבר עופרי קמר, בת 10.5 מחולון, באליפות ישראל בשחייה לגילאים צעירים. צפו:

פורסם בתאריך: 4.3.18 11:31

עופרי קמר, תלמידת כיתה ה' בבית הספר אמירים בחולון, זכתה באליפות ארנה – אליפות ישראל בשחייה לגילאים הצעירים (חורף 2018), שהתקיימה בשבוע שעבר במכון וינגייט. עופרי השתתפה בתחרות לבני 14-10 וייצגה את חולון. בשלושה משחים שונים זכתה קמר במקום ראשון ובשלוש מדליות זהב, ובנוסף זכתה גם במדליית כסף ובגביע השחיין המצטיין.

צפו בעופרי קמר מקבלת את המדליה:

עופרי, בת 10.5, מתגוררת עם משפחתה בשכונת בן גוריון בחולון ומתאמנת זה כבר שלוש שנים בצורה מקצוענית בהפועל חולון. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא "כמו דג במים", ואת אהבתה לספורט קיבלה מהוריה, שעוסקים שניהם בפעילות ספורטיבית. אמה פלר קמר מספרת: "כשעופרי היה בת ארבע, צפינו יחד עימה בטלוויזיה בשחיין האגדי מייקל פלפס, ועופרי אמרה לי, אני גם רוצה לשחות כמוהו. לשחות היא למדה לבדה, וכאשר בקאנטרי נופשונית פתחו קורס שחייה, מיד רשמנו אותה. לאחר פרק זמן קצר כשהבנו שהיא ניחנה בכשרון שחייה וממש רצתה להמשיך, רשמנו אותה לקבוצת השחייה של הפועל חולון".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

התוצאות, כאמור, נראו לאחרונה, כאשר זכתה עופרי בשלוש מדליות זהב: 400 מטר חתירה, 200 מטר גב ו-100 מטר גב. מדליית כסף השיגה ב-100 מטר חתירה, וכל זאת במסגרת אליפות ישראל לגילאי 14-10 שנערכה בוינגייט.

בנבחרת הפועל חולון בגילאים אלה מתאמנים 12 שחיינים, מהם עשר בנות, תחת פיקוחו של המאמן יהודה אנשל. האימונים נערכים בקאנטרי של הנופשונית בקריית בן גוריון, ולדברי אמה של עופרי, "השחייה אינה דבר זול. אנחנו מוציאים בממוצע כאלף שקל בחודש ולא זוכים לעזרה של ספונסרים. כל ההוצאות הן על ההורים. הדבר קשה במיוחד בנסיעות בארץ ובחו"ל ובקניית ציוד ספורט".
לאחר זכייתה באליפות ישראל, אמרה עופרי: "מאוד התרגשתי, והצלחתי בזכות האימונים. אני מאוד אוהבת לשחות ומקווה לשבור שיא גילאים. הייתי רוצה שבנבחרת שלי יהיו עוד ילדים בגיל שלי כדי שהקבוצה תהיה גדולה יותר. כרגע אני נהנית מכל רגע ולא חושבת מה יהיה בעתיד". לדבריה, האימונים המפרכים אינם משפיעים על הישגיה בלימודיה. היא אמנם מחסירה מדי פעם שיעורים, אך החברים לכיתה דואגים לעזור ולהשלים את החסר. חיי החברה נפגעים קצת, "אבל זה סוג של ויתור למען מה שאני אוהבת", מסכמת האלופה הצעירה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    למה שהעירייה תתמוך? אין בזה ארנונה…
    כמו שראש העיר רץ להצטלם עם הגביע של הפועל שבפועל העירייה לא תומכת כמעט בקבוצה- הגיע נזמן שישנה את סדרי העדיפויות במחלקת הספורט בעירייה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר