צילום: איגוד הכדורסל

אחרי 20 שנה: האם בנות אליצור חולון ייקחו שוב את הגביע?

גביע מדינה שני לכדורסל של חולון? אליצור חולון נשים העפילה לגמר גביע המדינה שיתקיים ביום חמישי. החולוניות יתמודדו מול האלופה, מכבי אשדוד

פורסם בתאריך: 6.3.18 15:12

אליצור חולון נשים, הקבוצה המצוינת של המאמן רועי אייזנברג שעושה עונה מעולה עד עתה, עלתה לגמר גביע המדינה בפעם השנייה ברציפות, אחרי שגברה 68:72 על הרצליה.

נועה זליבנסקי הובילה את קלעיות המנצחת עם 26 נקודות וגם חברתה בריאנה ריצ’ארדסון גילתה יכולת מצוינת. חולון הוליכה בכל שלבי המשחק אולם סבלה מתנודות ביכולתה, מה שאפשר להרצליה לצמק את פער החובה בסיום. מבחינה מקצועית, נצחונה של חולון על הרצליה לא מפתיע. החולוניות כבר ניצחו העונה פעמיים את בנות הרצליה בליגה (56:75 ו-72:77) ונחשבות לטובות יותר. ובכל זאת, חצי גמר הגביע הוא סיפור אחר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בנות חולון, שמצטיינות העונה ונמצאות באופן קבוע בצמרת הליגה, עברו שבועות לא קלים לפני הפגרה האחרונה ולפני חצי הגמר, והמאמן רועי אייזנברג אמר: "עבדנו קשה כדי לחזור לריכוז שלנו". אחרי שריקת הסיום, הוא סיכם: ״הריצה שלנו בתחילת המשחק היתה טובה אבל לא הספיקה. היינו צריכים להיות יציבים לאורך כל שלבי המשחק. הרצליה קבוצה עקשנית עם מאמן מצוין, והיו להן כמה חזרות למשחק. למרות הפציעה של סיאניה צ׳ונג ארבעה ימים לפני המשחק, אני שמח שהצלחנו להתעלות. זה משחק קבוצתי והקבוצה תפקדה. נועה זליבנסקי היתה האקס פקטור שלנו ועכשיו סיימנו לשמוח. המטרה בסופו של דבר היא יום חמישי – גמר הגביע".

יש לציין כי אליצור חולון היתה בשנות ה-80 וה-90 הקבוצה הטובה בכדורסל הנשים הישראלי, עם אליפויות, גביע מדינה והופעות מרשימות באירופה. את הרכבה אז עיטרו שלל כוכבות ובראשן ענת דרייגור, הכדורסלנית הטובה בתולדות כדורסל הנשים שלנו. אלא שהשנים חלפו, והתואר האחרון שבו זכו נשות חולון היה בדיוק לפני 20 שנה: גביע המדינה בשנת 1998.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר