אברמזון. האם יצליחו לגבור על האשדודיות?

מי יחזק הערב את שחקניות אליצור חולון בגמר גביע המדינה?

שחקניות אליצור חולון יצטרכו לגבור הערב על האלופה מכבי אשדוד כדי להביא גביע מדינה שני לחולון בתוך שלושה שבועות

פורסם בתאריך: 8.3.18 17:29

גמר גביע המדינה בכדורסל נשים יפגיש הערב (18:30 בית מכבי בראשון לציון) את אליצור חולון ומכבי אשדוד. שתי הקבוצות נחשבות ליריבות ותיקות בליגת העל לנשים ובמשחק האחרון ביניהן בליגה, ניצחה אשדוד 62:76. גם לחולון וגם לאשדוד יש עונה מצוינת והן "דיירות" קבועות בצמרת הליגה.

אשדוד היא האלופה בארבע השנים האחרונות והקבוצה ששולטת בכדורסל הנשים הישראלי כבר כמה שנים, אבל חולון מפתיעה העונה לטובה בעיקר בזכות תמהיל מצוין של זרות מעולות לצד ישראליות טובות.

שלישיית הזרות של חולון – קריסטל ברדפורד, סיאנה צ'ונד ודניאל אדאמס – הוכיחו את עצמן כבחירה מצוינת העונה. לצידן מככבות הקפטנית לימור פלג, נועה זליבנסקי הצעירה (שהציגה משחק שיא בחצי הגמר עם 26 נקודות), קטיה אברמזון הוותיקה ונופר שלום.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

על כולן מנצח המאמן המצוין רועי איזנברג שאומר לקראת משחק הגמר: "אשדוד היא יריבה חזקה ומאומנת היטב. נצטרך לגלות אופי חזק ויכולת טובה. לא יהיה קל אבל נעשה הכל. בעזרת הקהל שיגיע ובתוספת המבורכת של אוהדי הפועל חולון בכדורסל, שתומכים בנו, אני מאמין שנוכל להביא גביע לחולון". ואכן, רבים מאוהדי קבוצת הגברים של הפועל חולון ילוו הערב את נשות אליצור למשחק הגמר מתוך כוונה ברורה: להביא גביע מדינה שני לחולון בתוך שלושה שבועות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר