אליצור חולון אכזבה בגביע המדינה: "לא הצלחנו לעמוד בלחץ"

שחקניות חולון לא הצליחו להביס את המצטיינות של אשדוד ונוצחו בגמר השני ברציפות

פורסם בתאריך: 9.3.18 10:15

לא כוחות. כך אפשר להגיד את גמר גביע המדינה לנשים אמש, כאשר מכבי אשדוד הביסה את נשות אליצור חולון 57:78.

יחסי הכוחות היו ברורים מלכתחילה והעליונות של אשדוד, הקבוצה הטובה בליגה והאלופה בארבע השנים האחרונות, לא הוטלה בספק. ובכל זאת, בחולון קיוו להפתיע, אבל כבר מהג'אמפ הראשון היה ברור מי באו לטרוף את הפרקט ולנצח ואלו היו השחקניות בצהוב מאשדוד. חולון התייצבה למשחק כאשר מדובר בגמר השני ברציפות בו היא משתתפת, ונוצחה שוב.

הרבע הראשון היה המשמעותי ביותר: החולוניות נכנעו שוב לשוב לשחקניות המצטיינות של אשדוד, והרבע הסתיים בתוצאה 7:22 כאשר חולון לא מצליחה לפרוץ את הגנת הברזל של אשדוד. מאותו רבע – חולון רק רדפה אחרי יריבתה כאשר הפרש השיא כבר היה 13:40.

 

בחולון לקחו קשה את ההפסד, והספסל החולוני נראה עצוב במיוחד אחרי שריקת הסיום. המאמן, רועי אייזנברג סיכם: "לא הצלחנו לעמוד בלחץ. לא שיחקנו טוב ובעיקר – לא התחלנו טוב. ההפסד שלנו נקבע כבר ברבע הראשון".

יש לציין כי את נשות חולון ליוו למשחק מאות מאוהדי קבוצת הכדורסל גברים של הפועל חולון, שלדבריהם ימשיכו לתמוך בקבוצת הנשים במאבקי הצמרת בהמשך העונה. בעניין זה יוזכר, כי באחרונה שינתה קבוצת הנשים את צבעי התלבושת שלה לצהוב-סגול, הצבע של קבוצת הגברים. "זה מחבר אותנו לקבוצת הנשים, הצבע הסגול-צהוב הוא הסמל שלנו", אומרים אוהדי הפועל חולון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר