הערב זה שוב קורה: חולוניה פוגשת את מכבי ת"א

לפני פחות מחודש במפגש בין שתי הקבוצות, קטפה הפועל חולון את גביע המדינה. הערב, לאחר טקס מיוחד שבו ייחשף דגל הזכייה בגביע המדינה שיועלה אל תקרת היכל הטוטו, תנסה הפייבוריטית מחולון לרשום ניצחון נוסף על מכבי ת"א  

פורסם בתאריך: 17.3.18 13:31

לראשונה מזה שנים של מאבקים בין שתי הקבוצות, הפועל יונט חולון תארח הערב (מוצ"ש ב-20:30) את מכבי ת"א במסגרת ליגת ווינר סל, כשהיא מגיעה למשחק כפייבוריטית לניצחון. ל"קלאסיקו" של הכדורסל הישראלי מגיעות שתי הקבוצות עם מאזן זהה של 14 ניצחונות מול 5 הפסדים, כאשר נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום הליגה ה"רגילה" ולפני תחילת הפלייאוף. חולון מוליכה את הטבלה בזכות ניצחונה בסיבוב הראשון על מכבי 89:93.

בקרב אוהדי חולון התכונה גדולה, בעיקר לאור העובדה שרק לפני שלושה שבועות ניצחה חולון את מכבי ת"א בגמר הגביע. "כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון תהיה אכזבה גדולה", אומרים האוהדים שימלאו לראשונה העונה את ההיכל הטוטו החולוני שבו 5,000 מקומות.

מכבי ת"א לא רשמה למשחק את הזרים מייקל רול וארטיום פראחובסקי, והיא מגיעה בכושר רע אחרי הפסד ביורוליג במחזור ה-26 בבית 94:91 לחימקי מוסקבה. לפני המשחק תקיים חולון טקס מיוחד, בו תחשוף את דגל הזכייה בגביע המדינה שיועלה אל תקרת ההיכל וישהה שם בקביעות מעתה והלאה.

מבחינת היסטוריית המשחקים בין שתי הקבוצות, עד היום המאזן במסגרת הליגה הוא 11:98 למכבי ת"א, כאשר במשחקי הבית של הפועל חולון המאזן הוא 9:44 למכבי ת"א.

בפועל, מדובר במפגש בין ההתקפה וההגנה הכי טובות בליגה: הפועל חולון קולעת 91.1 נקודות למשחק ומדורגת ראשונה בקליעה ממול מכבי ת"א סופגת 77.1 נקודות למשחק והיא היחידה (פרט להפועל ירושלים) שעוצרת את היריבות על פחות מ-80 למשחק. בנוסף, לסגולים מאזן הבית הכי טוב בליגה (1:8), בעוד הצהובים הם היחידים שטרם הפסידו העונה בחוץ (0:9)

שחקן המפתח במשחק אמור להיות גלן רייס ג'וניור – השחקן הטוב בליגת העל העונה. רייס, מלך הסלים של הליגה, נבחר לשחקן השבוע בליגת ווינר סל בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים, כאשר בכל הפעמים בהן זכה בתואר הוא רשם דאבל-דאבל ומדד של 42 ומעלה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר