צילום: מינהלת ליגת ווינר

יו"ר חולוניה: "גלבוע/ גליל יכולה לנצח ביום טוב שלה כל יריבה"

ממרום המקום הראשון, על הפועל חולון להשתדל לא לנוח על זרי הדפנה ולנצח בפעם ה-40 את גלבוע/ גליל בהיכל טוטו הערב

פורסם בתאריך: 9.4.18 12:27

עם היכולת הטובה ביותר מבין כל קבוצת ליגת ווינר העונה וממרומי המקום הראשון, קבוצת הכדורסל של הפועל חולון תפתח הערב (20:30) את הסיבוב השלישי כשתארח בהיכל טוטו חולון את גלבוע/גליל.

לפני שריקת הפתיחה, לחולון המאזן הטוב בליגה עם 17 נצחונות מול חמישה הפסדים, לעומת עשרה נצחונות ו-12 הפסדים של יריבתה. עד היום שיחקו שתי הקבוצות ביניהן 71 פעם וחולון ניצחה ב-39 משחקים. בעונה שעברה ניצחה חולון בכל שלושת המפגשים מול גלבוע/גליל וגם בשני המפגשים העונה ניצחה חולון, 81:88 בבית ו-92:101 בחוץ.

בחולון מודעים היטב לתשומת הלב של היריבות בשמירה על כוכב הקבוצה גלן רייס ג'וניור, הכדורסלן הטוב בליגה העונה. שמירה זו מנוצלת במחזורים האחרונים על ידי שחקנים אחרים שמתפנים להצטיין ולצבור נקודות, כמו טו הולוואיי שחזר לכושרו המצוין מלפני הפציעה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

יו"ר הקבוצה, איתן לנציאנו, מקווה להצלחה מרשימה גם בסיבוב השלישי: "חולוניה שלנו נמצאת במקום הראשון והיא כבר מחזיקת גביע. חובה להזכיר שאותו מקום ראשון לא זר לנו, כי גם בסיום העונה הסדירה הקודמת היינו בדיוק שם, גם מה שלא עזר לנו בדיוק כי ההמשך ידוע – סיימנו את דרכנו מוקדם מהצפוי. הסיבוב הזה חשוב וקשה מאוד. עלינו להמשיך ולגלות יכולת טובה, משמעת, דבקות במטרה, לעלות כל הזמן מעלה ולצעוד כל הזמן קדימה. בצעדים קטנים אמנם, אבל בטוחים. היריבה אמנם מגיעה מהמקום השמיני, אבל היא קבוצה טובה שיכולה לנצח ביום טוב שלה כל יריבה. יש לנקוט משנה זהירות, לתת לה את מלוא הכבוד ולשחק טוב".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר