צילום: מינהלת הליגה

מה יקרה בהפועל חולון אחרי הדחתו של גלן רייס?

(עדכון) המשטרה פתחה בחקירת האירוע. אגרוף ששלח לפרצופו של גיא פניני בחדר ההלבשה הביא להדחתו המיידית מסגל הקבוצה

פורסם בתאריך: 10.4.18 09:26

עדכון (10:59): המשטרה פתחה בחקירת האירוע. פניני נלקח לבית חולים – לאחר צילום, אובחנה פגיעה בארובת העין והוצעו לו תפרים.

את הטור הזה חובה לפתוח בדקה של מחיאות כפיים להנהלת הפועל חולון. הדחתו המיידית של גלן רייס אמש מסגל הקבוצה – בעקבות אגרוף ששלח לפרצופו של גיא פניני בחדר ההלבשה, לאחר שני עימותים ביניהם במהלך המשחק – היא מעשה נכון, נבון, ראוי ומשדר לסביבה: עם כל הכבוד לכדורסל, ליכולת, להישגים, להצטיינות על הפרקט, אצלנו לא תהיה אלימות מכל סוג שהוא.

מאז הגיע רייס לחולון, רבים תהו איך כדורסלן ענק כזה לא משחק בליגה הטובה בעולם. היו לא מעט שמועות על התנהגות לא ראויה שלו, על תקריות שבהן היה מעורב, אבל היכולת המרשימה שלו על הפרקט שמה את כל אלה בצל. כל זאת, עד המקרה החמור אמש. רייס נתן לכולם את התשובה למה אותה יכולת מצוינת שלו כשחקן לא תתורגם אף פעם לגבהים של הכדורסל האירופאי או העולמי.

ואכן, על הפרקט רייס פנומן של ממש. עם ממוצעים מרשימים של 24.3 נקודות, 8.2 כדורים חוזרים ו-4.9 אסיסטים ב-18 משחקים, ברור שמדובר בכדורסלן הכי טוב שנחת בכדורסל הישראלי בעשור האחרון, אולי אפילו בשני העשורים האחרונים. את גמר הגביע הוא ניצח לבד ובלא מעט משחקים הציג יכולת מדהימה שלא ראינו בכדורסל הישראלי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אלא שכל אלה לא עמדו ולא יעמדו מול מהלומה אחת לפרצופו של שחקן אחר, ולא משנה באיזו סיטואציה, בעקבות מה והיכן – בחדר ההלבשה, על הפרקט או מחוץ לשניהם.

המהלך של הנהלת הפועל חולון בא בזמן ונעשה באופן הנכון ביותר עם המסר החד משמעי: לא לאלימות.

בהקשר זה חובה להדגיש כי מבחינה מקצועית, אין אפשרות לחזק את הקבוצה בשלב זה של העונה בשחקן אחר במקום רייס, אבל כאמור בהנהלה החולונית לא התחשבו כלל בסוגיה הזו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמרי

    לא הבנתי זאת כתבה או מסע יחץ לקבוצה. או.קי קיבלו החלטה על שחרור למרות שהיו כבר אירועי אלימות מצידו בעבר (אז מה שונה יום מיום?!) אבל למה לציין שלא ניתן להתחזק. על איזה ארנק שומר הכתב? אפשר גם אפשר. עד ליום 1.5.2018 הקבוצה יכולה להחתים חיזוק משמעותי לקבוצה וכדאי שתעשה זאת. לצד החלטה הערכית שמשדרת מסר צריכה להיות החלטה מקצועית שתגבה את ההחלטה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר