חברי הנבחרת בעת הזכייה במדליית כסף קבוצתית

המתעמלים מחולון אלופי העולם באקרובטיקה. צפו:

נבחרת האקרובטיקה של חולון זכתה להישגים מרשימים באליפות העולם 2018 באקרובטיקה שנערכה בשבוע שעבר באנטוורפן, בלגיה

פורסם בתאריך: 23.4.18 13:18

נבחרת האקרובטיקה של חולון זכתה להישגים מרשימים באליפות העולם 2018 באקרובטיקה שנערכה בשבוע שעבר באנטוורפן, בלגיה. בין השאר זכו הצוותים מחולון בתואר סגנית אלופת עולם, במדליית כסף קבוצתית, במדליית זהב, ובלא מעט אהדה מהשופטים ומהקהל. בתחרות התמודדו 32 נבחרות מרחבי העולם, עשר מהן העפילו לגמר.

צינה האריס, מנהלת מרכזי הספורט בגין ויאיר בחולון, האחראית בין השאר על ענף האקרובטיקה, מציינת כי הצוות של שלוש הבנות בדרגת הנוער – רינת אולשבסקי, תמר סטולר ומיכל סטרייבסקי – זכה בתואר סגניות אלופת עולם וקטף מדליה כסף. שלשת הבנות בדרגת ג'וניר – משי הורביץ, ניקול אלייניק וענבל זיתוני – זכו אף הן במדליית ארד.

מי שהביא את הקהל בתחרות ואת השופטים לשיא של ריגוש היתה רביעיית הבנים – לידר דנה, אפי סאץ, ינאי כלפה ודניאל אורלביץ – אלופי אירופה פעמיים ברציפות וסגני אלופי עולם בתחרות בסין. עם אנרגיות מטורפות, לצלילי השיר "עשיתי זאת בדרכי", זכו הבנים במדליית זהב ובמקום הראשון באליפות העולם 2018.

תרגיל מדליית הזהב של אלופי העולם מחולון: 

רביעיית בנים ג'וניור – אדם נודל, נבו גברא, רועי נועם ועזרא שורט – ביצעה אמנם תרגילים מדהימים, אך כיוון שעל פי חוקי התחרות בענף זה, אם הטופ ברביעיה נמוך ביותר מ-30 ס"מ מחברו בצוות, יש הורדת ניקוד של 0.3 על כל תרגיל. במצטבר, ההורדות גרמו לצוות זה לאבד מדליה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

נציגות נוספת – זוג מעורב בדרגת ג'וניור – יונתן פרידמן ונועה קזדו יקר – יצאה לתחרות במטרה ברורה להתברג בגמר ולהשיג מקום לייצוג מדינת ישראל באלימפיאדת הנוער שתתקיים בארגנטינה בשנה הבאה. על הכרטיס כניסה היתה מלחמה רצינית, כל המדינות הגיעו עם אותו חלום, ובמקרה זה הפגין הזוג יכולת מעולה ועלה לגמר.

בדרגת הסניור, שלשת הבנות – צליל הורביץ, אור ערמוני ויובל וינגולד – עלו עם תרגיל הגמר לצלילי השיר "תל אביב יא חביבי תל אביב", סחפו את הקהל באולם במחיאות כפיים סוערות, סיימו במקום הרביעי וזכו במדליית כסף בקבוצתי.

האריס מציינת כי "עוד חלום ענק לו ייחלנו היה מדליה קבוצתית לישראל. כל בוקר התפללתי להגיע למעמד הזה. מדליה קבוצתית נותנת את החותמת הסופית שישראל היא מעצמה בענף האקרובטיקה. התפילות עזרו וזכינו במדליית כסף קבוצתית. המדליה ניתנת עקב שקלול תוצאות הצוותים בסניור".

האריס מבקשת לציין את ההשקעה, החריצות והמקצוענות של הספורטאים ממרכז ספורט בגין ומוסת את הערכתה לצוות המאמנים – אמיר מוזס, שירן וקנין, ויניצקי לאון ושרה'לה מילר.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר