הערב: הפועל חולון תילחם מול מכבי ת"א על המקום הראשון בליגה

כיצד ייראה המאבק בין ההתקפה הטובה בליגה של חולון מול ההגנה הכי טובה של מכבי ת"א?

פורסם בתאריך: 26.4.18 10:47

הפועל חולון תארח הערב (חמישי, 21:05) את מכבי ת"א במשחק שיקבע מי תסיים ראשונה את הליגה ה"רגילה" העונה. לניצחון במשחק זה חשיבות גדולה גם מקצועית עם יריבה "נוחה" יותר בפלייאוף, אבל גם ואולי בעיקר יוקרתית.

שתי הקבוצות מגיעות עם מאזן זהה של 17 נצחונות מול 8 הפסדים העונה, וחולון ראשונה בזכות העובדה שעד עתה ניצחה את מכבי ת"א פעמיים העונה. מכבי ת"א לא רשמה למשחק את הזרים את ג'ונה בולדן וארטיום פראחובסקי, וזאת בשל העובדה שלחולון אין שחקנים דומיננטיים בצבע.

עד היום התקיימו בין הקבוצות 110 משחקים במסגרת הליגה והתוצאה: 12:98 למכבי ת"א. במשחקי הבית של הפועל חולון: 10:44 למכבי ת"א. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים במשחק הקודם, וחולון מגיעה אחרי רצף של 3 הפסדים, מה שלא קרה לה עדיין העונה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כאמור, בשני המשחקים בין הקבוצות העונה ניצחה חולון. בסיבוב הראשון 89:93 לחולון בחוץ ובסיבוב השני 81:86 לחולון בבית, לאחר הארכה. אגב, ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הסתיימו בפער חד-ספרתי, כאשר הפועל חולון עומדת על רצף של ארבעה נצחונות על מכבי ת"א מאז העונה שעברה – כולם בפער של 5 נקודות ומטה (האחרון לאחר הארכה). זה יהיה מאבק בין ההתקפה הטובה בליגה של חולון עם 89.7 נקודות זכות למשחק, מול ההגנה הכי טובה בליגה של מכבי ת"א עם 78.2 נקודות חובה בממוצע למשחק.

מבחינת חולון זה יהיה עוד משחק של התגברות על חסרונו של גלן רייס ג'וניור שנופה מהסגל. בקבוצה תולים תקוות בקורי וולדן שמציג יכולת טובה מאז שב מהפציעה, וכן בטו הולוואיי, שמצטיין מאז עזב רייס.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר