הישג מרשים בסגל חסר. צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה
הישג מרשים בסגל חסר. צילום: לילך וייס, מינהלת הליגה

אחרי רכבת ההרים: חולוניה תילחם על מקומה מול השכנה

על אף סגל חסר שכלל שלושה זרים בלבד, הצליחה חולון להתמקם ראשונה בליגת העל ותנסה לשמור על מעמדה כשתארח בשישי את מכבי ראשון לציון

פורסם בתאריך: 8.5.18 17:18

שוב בראש הטבלה: עם ניצחון שני רצוף אחרי סדרה של חמישה הפסדים, חזרה הפועל חולון לפסגת ליגת העל בכדורסל כשהיא מוליכה גוש של 3 קבוצות עם 48 נקודות ומאזן זהה של 19 נצחונות מול עשרה הפסדים העונה: חולון, מכבי ת"א ומכבי אשדוד. הפועל ירושלים רביעית, עם נקודה פחות.

חולון שבה עם ניצחון מנהריה מול הקבוצה המקומית 75:86. הניצחון הושג בעיקר בזכות לחימה מצוינת ויכולת קליעה מעולה מעבר לקשת. כל זאת, עם שלושה זרים בלבד. חולון "הרוויחה" במשחק זה את טו הולוואיי וגורדן המילטון שהצטיינו וקלעו יחד 49 נקודות. גם תמיר בלאט הצטיין עם 13 נקודות, כולל 3 שלשות בדקות הקשות של חולון בסיום הרבע השלישי.

חולון חזרה למקום הראשון אחרי ששבוע קודם לכן ירדה למקום הרביעי, לאחר שספגה את הפסדה החמישי ברציפות. ביום חמישי היא התאוששה בבית עם ניצחון בכורה בסיבוב השלישי על אילת, ובניצחון על נהריה היא השלימה סוויפ עונתי על הקבוצה הצפונית.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ההישג מרשים ביותר בעיקר לאור העובדה שחולון שיחקה עם סגל חסר שכלל שלושה זרים בלבד. טו הולוואי התאושש מרצף משחקים חלש עם 26 נקודות שכללו ארבע שלשות, וג'ורדן המילטון הצטיין עם 23 נקודות.

ביום שישי הקרוב יתקיים משחק מכריע בין שתי ה"שכנות" – הפועל חולון תארח את מכבי ראשון לציון, עם מגמות מנוגדות. חולון חייבת לנצח כדי לשמור על המקום הראשון בטבלה אליו חזרה בתום המחזור ה-29 בתחילת השבוע, וראשון לציון חייבת לנצח כדי להינצל מאימת הירידה ואולי אולי ל"קפוץ" למקום השמיני ולהיכלל בפלייאוף.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר