הנבחרת הלאומית החדשה. צילום ברני תירולף
הנבחרת הלאומית החדשה. צילום ברני תירולף

היופי שבגמישות: הגרנד פרי בהתעמלות אמנותית ייערך בחולון

יותר מ-250 מתעמלות מהטובות בעולם, שמגיעות לחולון מ-25 מדינות, ישתתפו בתחרות. מאמנת הנבחרת הלאומית, רחלי ויגדורצ'יק: "מבחינתי זו סגירת מעגל"

פורסם בתאריך: 12.5.18 18:28

תחרות הגרנד פרי הבינלאומית בהתעמלות אמנותית תתקיים בפעם ה-15 בחולון בימים רביעי וחמישי, 17-16 במאי, בהיכל טוטו חולון. יצוין, כי מדובר בתחרות בינלאומית יוקרתית ביותר שמתקיימת אך ורק בשמונה ערים במדינות אירופה, וישראל היא המדינה היחידה מחוץ לאירופה שמורשית לארח את התחרות.

כל 15 סבבי התחרות שהתקיימו בישראל עד כה, התארחו בחולון. זאת, בזכות העובדה שחולון מוכרת כעיר שמטפחת את ענף ההתעמלות האמנותית ומצמיחה כבר שנים רבות את מתעמלות העתיד, כאשר בחולון מתאמנות כ-500 מתעמלות, מהן כ-100 מתעמלות במסלול תחרותי, ארצי ובינלאומי. התחרות השנה היא האחרונה בסבב תחרויות הגרנד פרי לפני אליפות אירופה, שתתקיים בחודש הבא בספרד.

יותר מ-250 מתעמלות מהטובות בעולם, שמגיעות לחולון מ-25 מדינות, ישתתפו בתחרות. הן תגענה ממדינות מרוסיה, אוקראינה, בלרוס, ארצות הברית, ליטא, לטביה, גאורגיה, אוסטריה, סלובניה, צ'כיה, נורבגיה, אסטוניה, צרפת, קזחסטאן, בלגיה, קירגיסטן, שוויץ, פינלנד, אוזבקיסטאן, ארמניה, קפריסין, מולדובה, יוון פולין וגם מארצות הברית תגיע משלחת.

המתעמלות הטובות בעולם, האחיות הרוסיות (משמאל) דינה ואירינה אברינה. צילום: עמית שיסל

בתחרות הקבוצתית תייצג את ישראל הנבחרת החדשה, תחת הדרכת מאמנת העל האחראית על הנבחרות הלאומיות, אירה ויגדורצ'יק, כאשר בתה רחלי ויגדורצ'יק, מתעמלת עבר בינלאומית מצטיינת, היא המאמנת הישירה של בנות הנבחרת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

המתעמלת אופיר דיין תייצג את חולון בנבחרת ישראל, והמתעמלת החולונית נטלי רייץ (אגודת עירוני חולון) תייצג את ישראל בתרגילים אישיים. זה המקום להדגיש כי במהלך השנים השתתפו בגרנד פרי בחולון מתעמלות אולימפיות ואלופות עולם בהתעמלות אמנותית לדורותיהן, וביניהן: אלינה קבייבה, יבגניה קנייבה, מרגריטה ממון ויאנה קודרבצבה מרוסיה, אנה בוסונובה ואנה ריזטדינובה מאוקראינה.

לקראת התחרות, אומרת המאמנת הלאומית רחלי ויגדורצ'יק ל"השקמה-חולון": "מבחינתי האישית, זו סגירת מעגל. עד לא מזמן הייתי מתעמלת ואני עוד זוכרת את התחושה בתחרויות האלו, מה שמאוד עוזר לי לאמן. כל תקופה והיופי שלה. היום אני כבר אמא וזה מרגיש לי ממש מושלם. הייתי מתעמלת אולימפית לשעבר, אני מאמנת היום ואמא זה לתמיד. אני מזמינה אתכם להגיע ולעודד את נבחרת ישראל ואת המתעמלות שמייצגות את המדינה ולצפות בתחרות בינלאומית עם מיטב המתעמלות והנבחרות בעולם".

השנה תתקיים התחרות לראשונה בימים רביעי וחמישי, בניגוד לעבר כשהתקיימה בסופי השבוע. לוח הזמנים: יום ד', 16.5.18 –  תחרויות הקרב רב, החל מהשעה 15:00. יום ה', 17.5.18 –  תחרויות הגמר, טקס הסיום ואירוע הגאלה, בין השעות 22:00-19:00.

ל"השקמה-חולון" נודע כי למעמד חלוקת המדליות תגיע שרת הספורט, מירי רגב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר