גמר הפלייאוף. צילום: לירון מולדובן, עודד קרני
גמר הפלייאוף. צילום: לירון מולדובן, עודד קרני

הלב של חולוניה נשבר: "זה היה לא כוחות"

אחרי שהפועל חולון איבדה את האליפות לקבוצה טובה ממנה בגמר, הסיכומים, המסקנות, האכזבה וגלן רייס אחד

פורסם בתאריך: 15.6.18 09:26

"זה היה לא כוחות", סיכם אחד מאוהדי חולון את גמר בפלייאוף אמש, שבו הביסה מכבי ת"א את הפועל חולון 75:95. ההפסד החולוני הסתמן למן שריקת הפתיחה, כאשר כבר אחרי 3 דקות הובילו המכבים 0:13. חולון קלעה סל שדה ראשון רק בדקה החמישית (טו הולוואיי) ומכבי עלתה ליתרון מדהים 5:24 בדקה השביעית. בכל מהלך המשחק הוליכה מכבי ת"א בהפרשים גבוהים שהגיעו כבר עד 23 נק' ונצחונה לא הוטל בספק החל משריקת הפתיחה.

המוני אוהדי חולון התמקמו ביציעי היכל מנורה מבטחים כבר בשעות מוקדמות והכינו תפאורה מרשימה של עזרי עידוד. חולון הגיעה למשחק בלי שום רגשי נחיתות, לאחר שבמאזן המשחקים בין שתי הקבוצות העונה חולון הוליכה 1:3, כולל ניצחון בגמר הגביע וזכייה. המאמן דן שמיר ניצל את היומיים של לפני המשחקים לשילובו של גלן רייס בתרגילים בצוותא עם שני ה"סקוררים" המצוינים, ג'ורדן המילטון וטו הולוואיי. הבעיה: כל השלושה רוצים את הכדור בהתקפה, והשילוב ביניהם לא היה קל בכלל.

אוהדי חולוניה. צילום: לירון מולדובן, עודד קרני

ואכן, רייס לא עלה בחמישיה והצטרף למשחק רק 3.07 דקות לאחר שריקת הפתיחה. כבר עם כניסתו "הלך עם הראש בקיר", החטיא, איבד כדורים והיה ברור שזה בהחלט לא רייס המצטיין והמוכר כזר הטוב בליגה. בהמשך, המאמן דן שמיר הושיב אותו על הספסל דקות ארוכות ורייס סיים עם מאזן דל יחסית לתפוקה המוכרת שלו: 14 נק'. חולשה גדולה גילה ג'ורדן המילטון (7 נק' ב-2 מ-10 מהשדה) ורק טו הולוואיי (20 נק') גילה יכולת סבירה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בפועל, מכבי התכוננה מצוין למשחק וחולון כשלה פעם אחרי פעם מול הגנה מצוינת של המכבים שהציבו שמירות כפולות ושלטו בכדורים החוזרים. לקראת הסיום הורחק ג'ו אלכסנדר וחולון ניסתה בסיום לצמק את פער החובה, בלי הצלחה יתרה.

ובכל זאת חובה לזכור. חולון מסיימת את אחת העונות הטובות בתולדותיה, לאחר שזכתה בגביע המדינה וסיימה את העונה במקום השני בליגה אחרי שהוליכה את הליגה במחזורים רבים. הקבוצה עברה במהלך העונה לא מעט משברים, פציעות שחקנים ותקריות, והתגברה על כולם בצורה ספורטיבית ראויה לכל ציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר