הפועל חולון. צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה

הערב זה מתחיל: בלי רכז מוביל ושחקן ציר חולוניה רוצה עוד עונה מצוינת

הערב זה קורה: הפועל חולון מתייצבת למשחק חוץ מול נהריה במסגרת ליגת ווינר, עם ציפיות גבוהות ולא מעט שינויים בסגל

פורסם בתאריך: 7.10.18 14:41

הפועל חולון תתייצב הערב (ראשון) למשחק פתיחת העונה בליגת ווינר עם משימה לא קלה: להתחיל עונה שתהיה טובה יותר מהעונה המצויינת הקודמת. זו המטרה שהוצבה בחולון וזה לא יהיה קל אחרי עונה שבמהלכה זכתה הקבוצה בגביע המדינה והייתה רחוקה ניצחון אחד מהאליפות, לאחר שהפסידה למכבי ת"א בגמר הפלייאוף.

מעבר למשחקי הליגה, תשתתף חולונייה גם במשחקי הליגה האירופאית וגם כאן יש מטרה ברורה: לעבור את שלב הבתים שכולל 14 משחקים.

זה לא יהיה קל בעיקר לאור השינויים שחלו בסגל העונה. עזיבה של שחקני מפתח כמו ג'ו אלכסנדר, גורדן המילטון, תמיר בלאט וגלן רייס ג'וניור, חייבה חיזוק באותן עמדות ולסגל שבו שני שחקנים שכבר שיחקו בעבר בקבוצה: קאליף וואייט ודריון אטקינס. גם על הקווים יש שינוי משמעותי כאשר בעמדת עוזר המאמן התייצב מודי מאור שהחליף את עופר רון הוותיק.



ממשחקי ההכנה, לרבות ההפסד המפתיע ברבע גמר גביע ווינר לבאר שבע והדחה מהמפעל, הובהר שלסגל הנוכחי שתי בעיות שמחייבות פיתרון מיידי: אין רכז מוביל ואין שחקן ציר קלאסי. בינתיים, בעמדת הרכז משחקים קורי וולדן, קאליף וואייט ורועי הובר, אבל ברור שאף אחד מהם לא מתאים וזו לא עמדתו הקלאסית. באזור הצבע בונים בחולון על הרכש החדש דקוואן ג'ונס, שמשחק בדיוק על המשבצת של רייס ג'וניור. רכש נוסף שבחולון מצפים לקבל ממנו תוצרת ראויה על הפרקט הוא עמית שמחון, שמוגדר כאחד הישראלים הטובים בליגה. שמחון השתלב מצויין בקבוצה, חברתית ומקצועית, ובחולון מעודדים מעובדה זו מאוד. גיא פניני ושלומי הרוש ישלימו את רשימת השחקנים הבכירים, כאשר הרוש רושם כבר עונה שמינית בקבוצה בכלל. ושלישית שלו כקפטן.

בינתיים, בחולון בוחנים אפשרות שהקבוצה תסתפק רק בארבעה זרים, כדי לזכות המענק המובטח: רבע מיליון שקלים, שמנהלת הליגה תעניק לקבוצות שיקפידו על כך.

במאבק בליגה תפגוש חולון יריבות ותיקות שהתחזקו מאוד העונה, ובמיוחד אמורים הדברים לגבי מכבי ת"א והפועל ירושלים. גם מכבי ראשון לציון שזכתה בגביע ווינר התחזקה מאוד ואמורה להיות גורם משמעותי בצמרת, וגם הפועל ת"א ביצעה רכש מרשים.

מבחינת הבית האירופאי, חולון שובה לבית מס' 2 עם מחזיקת היורוקאפ ונציה, ועם קבוצות מרשימות כמו טלקום בון (גרמניה), טנריפה (ספרד) וסלוניקי (יוון). המטרה כאמור לעבור שלב ולקבוצה ולאוהדים צפוי חורף חם במיוחד: לפחות 14 משחקים בינלאומיים, 7 בבית, 7 בחוץ. הערב זה מתחיל במשחק חוץ מול נהריה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר