שלמה אייזיק. צילום: יוסי כהן
שלמה אייזיק. צילום: יוסי כהן

הבעלים של הפועל חולון: "באין תקציב, ניאלץ לעזוב את חולון"

שלמה אייזיק: "ההוצאות כבדות, אף גורם לא עוזר לנו, ובמצב הזה נאלץ לחפש בעונה הבאה מקום אחר לקבוצה"

פורסם בתאריך: 8.10.18 11:51

הפועל חולון פתחה אמש (ראשון) עונה חדשה בהפסד 98-95 לנהריה במשחק חוץ הפכפך, אך הבשורות העוד פחות מעודדות מגיעות משלמה אייזיק, הבעלים של הפועל חולון, שמצהיר: "בשנה הבאה הפועל חולון לא תשחק בחולון".

שלמה אייזיק, מבעלי הפועל חולון בכדורסל, בן 63, מנכ"ל ומייסד קבוצת הביטוח והפיננסים "יונט", חבר בוועדות הלשכה בתחומי הרגולציה ובמועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח. ב-2011 חברת יונט היתה לספונסרית של הפועל חולון. שנתיים מאוחר יותר עמד אייזיק בראש קבוצת הניהול שרכשה את הקבוצה והפך ליו"ר המועדון עד ליולי 2015, אז הודיע על פרישה מתפקידו עקב עסקיו הפרטיים. עם זאת נשאר אחד מבעלי השליטה והספונסר הראשי של הקבוצה.

בשיחה עם "השקמה-חולון" אומר הבוקר אייזיק: "ההוצאות של הקבוצה גדולות – מעל למיליון שקל בעונה, וכוללות הוצאות אבטחה ושכירת אולם. אף גורם לא עוזר לנו, הכל יוצא מכיסי הפרטי ומהספונסרים ובמצב הזה אנו נאלץ לחפש בעונה הבאה מקום יותר זול שבו ההוצאות על אבטחה ושכירת אולם יהיו יותר נמוכות".

במקביל, גורמים בקבוצה שאיתם שוחחנו תולים את פתיחת העונה המאכזבת בכך שעד השבוע הקבוצה לא זכתה להתאמן באולם הביתי שלה כיוון שבאולם התארחה תערוכת צה"ל. עוד הם מציינים שבעוד קבוצות אחרות התאמנו פעמיים ביום, שחקני הפועל חולון לא זכו להתאמן כלל ונאלצו להתאמן במקומות חלופיים. "לקבוצה גם צורפו שחקנים חדשים ומן הסתם לוקח להם זמן להתחבר, ואם האימונים היו מתנהלים כשורה, מן הסתם גם היינו מוכנים לפתיחת העונה", ציינו הגורמים. גרומים בקבוצה מציינים עוד: "כשזכינו בגביע, כולם באו לחגוג איתנו בלה פארק והשמחה היתה גדולה. כולם הבטיחו לעזור אך כשהסתיימו החגיגות, כולם נעלמו ואנחנו נאלצים להוציא כסף פרטי מכיסנו ולא זוכים לעזרה של אף אחד".

"אם לא ישתנה דבר והעזרה הכספית, מכל מקור, לא תגיע להפועל חולון", מסכם אייזיק, "בשנה הבאה נשחק במקום אחר ומה שבטוח זאת לא תהיה חולון".



שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, האחראית על היכל טוטו, מסר בתגובה: "הפועל חולון התאמנה באולם בראשון לציון ואנו כיסינו את כל ההוצאות שלה וכל זאת בזמן שלא יכלה להתאמן באולם בגלל תערוכת צה"ל. הפועל חולון מקבלת תמיכה כספית מעיריית חולון, החברה תומכת ועוזרת להפועל חולון בכל מבוקשה, היא קנתה מהם מאות כרטיסים למשחקים וגם פיצינו אותם כספית על העברת האימונים לראשון לציון. עיריית חולון בנתה היכל מהמפוארים בארץ והפועל חולון היא הלקוח העיקרי שלה, שבנוסף על כך שהיא משחקת בהיכל, גם המשרדים שלה נמצאים בהיכל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דן שמיר

    אדון אייזיק היקר – אין קשר לזה שהקבוצה לא טובה לאימונים לא אידיאלים. הסגל השנה (כמו גם בשנה שעברה) נבנה לא טוב. השנה אפשר לראות שאין רכז או גבוה. דן שמיר הלך על קאליף כרכז של הקבוצה וזה יהיה אסון. לא היה צריך להחתים אותו מראש, אבל אפשר עוד לתקן. השחקנים פשוט לא טובים והרוטציה של הישראלים בין החלשות בליגה. לא הבאתם מחליפים לשחקנים שעזבו חוץ מגונס. חבל מאד ומקווה שתדעו לתקן את הבעיות שדן שמיר יצר.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אייזיק צודק!
    אם נבנה היכל כדורסל הוא צריך לשמש בעדיפות ראשונה לכדורסל לא לתערוכות ולא להופעות, שיבנה היכל דומה לזה שבגני התערוכה להופעות ולתערוכות, ואת אלה אפשר לתכנן לתקופות פגרה בין יוני לאוגוסט.
    והעיריה צריכה לסייע בכל הקשור למתן המגרש לאימונים משחקים אבטחה ותחזוקה.

  3. מוסדי

    לא מכיר עוד יו"ר שמאיים שיעזוב את הקבוצה שלו כמו ששמעתי מהבחור הזה בשנתיים האחרונות
    אם אתה לא עושה את זה מאהבה לך הביתה, מאמין שאפשר למצוא ספונסר בשביל מליון שקל בשנה שלא יאכל את הראש כמוך ויקבל פרסום בחינם לסוכנות ביטוח האישית שלו.

  4. מושיקו

    אני סומך על הצוות בחולון מאז שדן שמיר כאן ואייזיק הצטרף קצת אחרי רואים שמדובר בשתי אנשים שיודעים מה הם עושים ונראה לי שנראה עונה טוב (כמובן לא כמו של שנה שעברה אבל לא רחוקה ממנה)

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר