האחים לוי

הנינג'ות של חולון: האחים לוי צוחקים כל הדרך לאתגר הבא

סרטוני הכושר שלהם שמתובלים בהומור סוחפים את הגולשים ובדרך לחצי הגמר ב"נינג'ה ישראל", הם שוברים שיאים גם ברשת

פורסם בתאריך: 18.10.18 15:53

תכירו את אורן ותומר לוי, שני אחים שנולדו וגדלו בחולון. תומר בן 24 ואורן בן 22, מאמני כושר מפורסמים ברשת שמתחרים בימים אלה בתכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל". במוצ"ש הקרוב יתמודד תומר בחצי הגמר בתחרות שעושה כבוד לקהילת המתאמנים, המטפסים והנינג'ות באשר הם.

האחים לוי מוכרים היטב לגולשים ברשתות החברתיות בעיקר בכל הקשור לכושר גופני. הם התחילו לעסוק בספורט עוד כשהיו בני נוער: אורן היה באקרובטיקה ותומר באתלטיקה ואז התחילו להיות פעילים בחדרי כושר. בשירותם הצבאי תומר היה מדריך כושר של יחידה מובחרת ואורן היה לוחם בחיל הים ובמקביל מדריך כושר קרבי. כבר אז הגיע להם שאפו. את הדרך להכרה הציבורי בפועלם עשו יחד, יד ביד ובתמיכה הדדית.

לדברי אורן, "אחרי הצבא הבנו שנושא הכושר משותף לנו והחלטנו לעבור קורס אזרחי במכון וינגייט ופתחנו במקביל ערוץ ביוטיוב, שם אנו נותנים עצות למתאמנים. לא האמנו שהוא יגיע לאן שהגיע. היום יש לנו סרטון שעומד על יותר מ-400,000 צפיות".

סוד הצלחתם הוא בהומור המאפיין את סרטוני ההדרכה שלכם. "הבנו שרק אם נעביר להעביר את המסרים שלנו באופן הומוריסטי, אנשים יתחברו לזה ויעשו כושר ולא יתפשו אותו כטרחה. התחלנו להעלות סרטונים שגם מלמדים וגם משלבים הומור, עד שהעלינו סרטון שצפו בו כמעט 500,000 אנשים".

צפו בסרטון השיא של האחים לוי: 

מה היו התגובות?

"הרבה אנשים פרגנו והרבה לעגו לנו בהתחלה ואמרו לנו שכל הנושא ודרך העברת התכנים לא יצליחו, אבל אנחנו החלטנו שלא להיפגע ועשינו את מה שהאמנו בו מלכתחילה".

לאור הצלחת הסרטונים, השניים ערכו מפגש כושר לגולשי הערוץ שלהם, שאליו הגיעו מאו אנשים והוא הוכתר בהצלחה. "אנשים מגיעים אלינו בגלל הרזומה שלנו וכיוון שהם נהנים מכל רגע של מגע ישיר איתנו".

הדרך אל תכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל" היתה כמובן אך טבעית. "פנו אלינו והזמינו אותנו לאודישנים", הם מספרים, ותומר אף צלח את המכשולים והאתגרים בתחרות והגיע לחצי הגמר, שכאמור ישודר במוצ"ש הקרוב.

לסיום הם אומרים: "חשוב להתמיד בספורט ולהיות סובלניים. זה שם המשחק. חשוב לעשות ספורט בכיף, כדי שספורט לא יהווה מטלה אלא הנאה. לכן הסלוגן שלנו הוא: 'פעם חייכנו והיום אנחנו צוחקים'".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר