אלון רז

בעקבות מזג האוויר: איש הברזל יקיף 60 פעם את מתחם גולדה

אלון רז, שהשיל 40 ק"ג מגופו, תכנן להשתתף באולטרה מרתון סובב עמק, אלא שתחזית מזג האוויר שינתה לו את התכנית. הפתרון: "סובב חולון" הראשון. בואו לעודד

פורסם בתאריך: 24.10.18 16:15

אלון רז מחולון הולך לעשות היסטוריה בחולון. הלילה (רביעי), בחצות וחצי בדיוק, הוא יזנק ל-60 הקפות סביב מתחם גולדה בחולון ומצפה לסיים את המרתון האישי ובהחלט בלעדי בשעה שבע בבוקר. זאת, בעקבות תחזית מזג האוויר.

רז, בן 47, גרוש ואב לארבעה, נולד וגדל בחולון ועובד כקצין במשטרת ישראל. הוא חולה על ספורט ובעיקר על ריצה, אופניים וספורט אתגרי. השיגעון החל לפני מספר שנים. רז שקל 110 ק"ג לפחות, המשקל הפריע לו, הרופאים המליצו לו על ספורט, רז אימץ את ההמלצה, לקח את עצמו בידיים והחל לרוץ מדי יום, כל פעם קצת, עד שבהדרגה האריך את המרחקים והיום הוא כבר מרתוניסט. בתוך פחות משנה הוא השילד 40 ק"ג ממשקלו והיום הוא מציג גוף אתלטי במשקל כ-73 ק"ג.



הוא משתתף בעשרות תחרויות בארץ ובעולם, ביניהן תחרויות "איש הברזל", "אולטרה מן" ומרתונים רבים. הערב התכוון לקחת חלק באולטרה מרתון סובב העמק. הוא התאמן לא מעט לשם כך, אלא שאז קיבל הודעה על כך שהמרתון מבוטל בשל תנאי מזג האוויר. רז לא אמר נואש ויצא בקריאה לחבריו: "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה? אני מתאמן כבר המון זמן לרוץ 200 ק"מ בסובב עמק. התחרות היתה אמורה לקרות בסופ"ש הזה. רק מה? גשם וסופה בחמישי בלילה והסובב נדחה. אני לא יכול לרוץ אותו בשבוע אחר ולכן אני הולך לרוץ את ה-200 ק"מ בהקפות של גולדה בחולון, ליד הבית – 60 הקפות. אני מזנק בלילה שבין רביעי לחמישי בחצות וחצי. צפי לסיום בשישי סביב שבע בבוקר, פלוס מינוס".

רז בדק ומצא כי כל הקפה סביב מתחם גולדה (דוד אלעזר 41 חולון) היא באורך 3.4 ק"מ, והוא קורא לעזרה ולמלווים: "מי שבא לו לרוץ איתי כמה הקפות מוזמן פשוט להגיע בכל שעה בין הזמנים שרשמתי. אני אהיה שם וארוץ. אשמח לכל לווי ולכל עזרה מנטלית. הולך להיות מאתגר – סובב חולון הראשון יוצא לדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר