צילום: עודד קרני/ מנהלת ליגת העל בכדורסל
צילום: עודד קרני/ מנהלת ליגת העל בכדורסל

תבוסה משפילה להפועל חולון מול מכבי תל אביב: 99:66

אחרי התבוסה מסמנים בחולוניה את המשחק הביתי השבוע מול טלקום בון הגרמנית כחשוב ביותר עד כה בליגת האלופות של פיב"א. צפי למספר אוהדים גדול בשל מחיר הכרטיסים המופחת

פורסם בתאריך: 11.11.18 09:12

אריה, גם כשהוא פצוע, נותר אריה. תשאלו את כדורסלני הפועל חולון שהגיעו אמש להיכל מנורה מבטחים ביד אליהו והובסו מול מכבי תל אביב המוכה והפצועה 99:66.

48 שעות בלבד אחרי ההפסד לריאל מדריד ביורוליג, שהיה השלישי ברציפות של מכבי תל אביב, היא קיבלה את חולון חמישה ימים אחרי תבוסה ב-32 הפרש מול טנריפה הספרדית בליגת האלופות.

המגמה במשחק היתה ברורה כבר אחרי ארבע דקות. מכבי תל אביב היתה טובה הרבה יותר, וחולון שהגיעה דווקא אחרי ארבעה נצחונות ליגה רצופים, שיחקה חלש מאוד. ההפרש צמח בהדרגה לטובת המכבים שבשלבים רבים של המשחק שיתפו שחקרני ספסל, שבדרך כלל לא רואים פרקט.

חולון, ללא מאמנה דן שמיר, שנאלץ להחמיץ את המשחק בשל סיבות אישיות, ועם מודי מאור על הקווים, כשלה בכל פרמטר מול האגרסיביות של מכבי תל אביב. קאליף ווייאט חזר לפרקט אחרי ארבעה משחקים בחוץ אבל היה חלש ועורר תהיות: למה בכלל שותף והאם לא נכון היה לתת לו לנוח עוד קצת. גם טי ג'יי קליין חזר מפציעה וגם הוא שיחק חלש. שאר שחקני הקבוצה גילו יכולת ירודה, ובעיקר אמורים הדברים לגבי שלומי הרוש וקורי וולדן. חולון הציגה גם חוסר ביטחון ובעיקר, ההתלהבות המוכרת שמאפיינת אותה נעלמה לגמרי בשתי התבוסות האחרונות.



 

ועכשיו, הפנים למפעל השני, הבינלאומי. במועדון החולוני מסמנים את המשחק הביתי ביום שלישי הקרוב מול טלקום בון הגרמנית כחשוב ביותר עד עתה העונה בליגת האלופות של פיב"א. בפועל ולפי התוצאות עד כה, מדובר במשחק שעשוי להיות הקרב על העלייה לשלב הבא – הישג שבחולון רוצים לעמוד בו לאור האכזבה במפעל זה בעונה שעברה.

במטרה להביא עוד ועוד אוהדים ליציעים ובדגש על הדור הצעיר, הקבוצה יצאה במבצע מיוחד לילדי בתי הספר בעיר: כרטיסים במחיר של 30 שקל. בקבוצה מאמינים שבשילוב עם שעת המשחק הנוחה, 19:00, יגיע להיכל קהל רב בשלישי הקרוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר