אוהדי חולוניה. צילום: לירון מולדובן, עודד קרני

אוהדי חולוניה חצו את הגבול: קריאה לאונס לקראת המפגש עם היריבה מירושלים

פוסט בדף הפייסבוק של אוהדי הפועל חולון ובו אמירות בוטות וקשות על יריבות הקבוצה מזעזע את הרשת וגם כמה מאוהדי הקבוצה

פורסם בתאריך: 23.12.18 12:44

קו אדום חדש של הטעם הטוב בספורט המקומי נחצה אמש (מוצאי שבת): פורסם פוסט חריג ובלתי שגרתי בדף הפייסבוק Purple Brothers אשר מזוהה עם אוהדי הפועל חולון, כלל אמירות בוטות במיוחד על יריבות הקבוצה. בין השאר נכתב על הפועל ירושלים, יריבתה הקרובה של הקבוצה במשחק הבא: "הייתם ותישארו הזונות שלנו". יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, גינה את הפוסט וציין כי "אינו מייצג את אוהדי ואוהדות הפועל חולון".

הפוסט פורסם עם נצחונה של הפועל חולון על הפועל תל אביב במשחק שהתקיים ביום שישי האחרון. לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים שצפוי להתקיים ביום רביעי, עורכי דף האוהדים Purple Brothers (אשר מונה קרוב ל-2,000 עוקבים) העלו אמש פוסט ניצחון חגיגי בנוסח חריג, שבו נכתב בזו הלשון: "את השרמוטות הראשונות אנסנו (הפועל תל אביב), יום רביעי עולים לירושלים לאנוס את מכבי האדומה (כשהכוונה אל הפועל ירושלים). הפוסט נחתם בתגית שבה נכתב: "הייתם ותישארו הזונות שלנו".

הפוסט של אוהדי הפועל חולון

הפוסט של אוהדי הפועל חולון

הפוסט הבוטה זכה ללייקים רבים ולשיתופים ברשת החברתית. אולם, היו כאלה שממש לא התלהבו, בלשון המעטה, מנוסח הפוסט. העיתונאית לינוי בר גפן העלתה אל חשבון הפייסבוק שלה צילום מסך של הפוסט והוסיפה את הכיתוב: "במקרה המוח כן קובע". "אני בעצמי אוהד של הפועל חולון, אבל למה אוהדי ספורט חייבים להיות כאלה דוחים", כתב מבקר הספרות ירין כץ בפוסט תגובה שהעלה לפייסבוק.



בתגובה לפוסט מסר ראש עיריית חולון מוטי ששון: "חייבים לעקר את השיח האלים ברשתות החברתיות – כלפי נשים ובכלל. בשם תושבי חולון, אני מגנה מכל וכל את הפוסט החמור כי הוא אינו משקף את רוב המכריע של אוהדי הפועל חולון".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, גינה אף הוא את הפוסט: "‏הפוסט המדובר נכתב על ידי מספר אוהדים והוא אינו מייצג את כלל את אוהדות ואוהדי הפועל חולון הרבים ובטח שלא את רוח המועדון.
לא מקובלת עלינו שום התבטאויות פוגעניות ובטח שלא שימוש במילה 'אונס'. אין לנו ספק שהדברים נכתבו מתוך היעדר הבנה של המשמעויות העמוקות שלהם. אנחנו במועדון מגנים ומתנגדים לכל גילוי אלימות, הן מילולית והן פיזית. נמשיך לעשות הכל על מנת למגר תופעות שכאלו בתקווה שלא יקרו שוב בעתיד".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר