אלכס בנטלי. צילום באדיבות אתר ה-WNBA

הגיוס המפתיע של אליצור חולון רגע לפני משחק העונה הערב

רגע לפני משחק העונה הערב, החתימה אליצור חולון את אלכס בנטלי, כדורסלנית-על עם עבר מפואר ב-WNBA, כוכבת מסוג שלא רואים כל יום בישראל

פורסם בתאריך: 14.1.19 12:00

כבר כמה שנים שבקבוצת הנשים של אליצור חולון רוצים לחזור לעבר הרחוק: זכייה בתארים ממש כמו אז, במחצית השנייה של שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. העונה, זה נראה טוב. הקבוצה, שמודרכת כבר כמה שנים רצופות על ידי המאמן המצליח רועי אייזברג, נמצאת עתה עם מאזן של שמונה נצחונות מול ארבעה הפסדים, ממוקמת שנייה בטבלה (יחד עם רמת חן והפועל פתח תקווה) והערב (שני), תתייצב למשחק העונה כאשר תארח בביתה את אליצור רמלה שניצבת במקום הראשון.

"מבחינת הציפיות, אנו לגמרי עומדים ברף שהצבנו לעצמנו בפתיחת העונה", אומר המאמן אייזנברג. "מבחינתנו, קודם כל להיכנס לשישיה הראשונה (העונה הסדירה מסתיימת ב-14 בפברואר) ומשם נרצה להתקדם הלאה, לפיינל פור".

אייזנברג מבהיר: "ב-7 בפברואר אנחנו יוצאים למשחק גביע קשה מאוד בחוץ נגד רמת חן בשלב רבע הגמר, וננסה לשחזר אותה תוצאה מהעונה שעברה. האמת היא שהסגל שלנו היה אמור להיות עמוק יותר, אבל פציעה של המתאזרחת קורטנידאגלאס פגעה בנו ואנו נאלצים עתה להסתדר עם סגל קצר יחסית. היריבות הבולטות שלנו בחלק העליון הן אשדוד, רמת חן ורמלה, קבוצות שהן בעלות התקציבים הגדולים והסגלים העמוקים. בנוסף, גם הפועל פתח תקווה, ובנות הרצליה קבוצות טובות ומסוכנות".

אבל יש בשורה: אליצור חולון החתימה השבוע את אחת השחקניות היותר מסקרנות שהגיעו לליגת כדורסל הנשים בשנים האחרונות, אלכס בנטלי. בנטלי, בת 28, 1.72 מ' גובה, נבחרה בשנת 2013 על ידי אטלנטה דרים מה-WNBA אחרי ארבע עונות מצוינות במכללת פן סטייט האיכותית. אחרי עונה מצוינת באטלנטה (9 נקודות למשחק), עברה בנטלי לארבע עונות רצופות בקונטיקט סאן וב-2015 וב-2016 היא פתחה בחמישיה בכל משחקי הקבוצה ובהם העמידה ממוצעים של 15.5 ו-13 נקודות למשחק, בהתאמה.



בקיץ 2018 חזרה בנטלי לאטלנטה מה-WNBA והגיעה איתה עד חצי גמר הפלייאוף. שם הציגה את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלה, עם ממוצע של כמעט 16 נקודות למשחק. באירופה שיחקה בנטלי בצרפת ובטורקיה והעמידה ממוצעים של 17.2 וארבעה אסיסטים למשחק.

אייזנברג: ״לקראת השלבים המכריעים של העונה חשבנו איך אפשר לשדרג את עצמנו עוד קצת. אלכס היא סקוררית ברמה הכי גבוהה שיש ולמרות שהסגל הנוכחי היה טוב והיינו מרוצים גם מלורן גודווין, הרגשנו שהעונה אנחנו יכולים ורוצים לסיים עם יותר מאשר רק מחמאות״.

מנחם וידהורן, יו״ר הקבוצה, אומר על ההחתמה: ״לא כל יום מגיעה לכאן שחקנית בקליבר של אלכס. ברגע שנוצרה ההזדמנות להביא אותה, לא היססתי. אני בטוח שיחד איתה הקבוצה תצליח לעמוד ביעדים שלה, וגם אוהדי הקבוצה וכדורסל הנשים ייהנו כאן משחקנית ברמה הגבוהה ביותר. זו באמת שחקנית שבשבילה קונים כרטיס למשחקים״.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר