הפועל חולון מול טנריפה. תבוסה. צילום באדיבות פיב"א
הפועל חולון מול טנריפה. תבוסה. צילום באדיבות פיב"א

תבוסה צורבת להפועל חולון ב"מאני טיים" מול טנריפה הספרדית

אחרי שבעה נצחונות הובסה אמש הפועל חולון על ידי טנריפה הספרדית | כוכב הקבוצה קורי וולדן נעדר מהמשחק החשוב בשל מות סבתו

פורסם בתאריך: 24.1.19 10:17

הם עשו הכל על הפרקט, אבל זה לא הספיק. הפועל חולון נוצחה אמש במחזור ה-12 של הבית המוקדם בליגת האלופות של פיבא 88:77 מול טנריפה הספרדית.

יחסי הכוחות טרם ג'אמפ הפתיחה הראו יתרון מקצועי ברור לאורחת מספרד. מדובר בקבוצה שמדורגת רביעית בליגה הספרדית, שהיא אחת החזקות באירופה, קבוצה ברמת יורוליג. טנריפה היא מוליכת הבית "הישראלי" ואחת הקבוצות הטובות בגביע האלופות של פיב"א העונה, יש אומרים הטובה ביותר. די אם נציין כי במשחק הראשון בספרד הביסה טנריפה את חולון 52:84.

חולון, שנמצאת בתקופה טובה במשחקי הליגה ומוליכה את טבלת ליגת ווינר, התייצבה למשחק בידיעה שעד לסיום הבית המוקדם נותרו שלושה משחקים וזה בדיוק ה"מאני טיים". לחולון היו לפני המשחק שבעה נצחונות מול ארבעה הפסדים, וסיכוי טוב להימנות עם ארבע הראשונות שיעלו לשלב הבא.



חולון הגיעה להתמודדות אחרי ניצחון החוץ המרשים מול אופובה הצ'כית, אבל ללא כוכבה המצטיין קורי וולדן, שבבוקר המשחק המריא לארצות הברית להשתתף בלוויית סבתו שהלכה לעולמה. קאליף וואייט המשיך להיעדר מהסגל עקב פציעה. בהיעדר של השניים, פתח סקוטי ריינולדס בעמדת הרכז אבל לא הפגין יכולת טובה. גם הניסיון להציב את טי ג'יי קליין בעמדה זו גרר שלושה איבודי כדור רצופים, ואז נקרא מהספסל רועי הובר שהפתיע לטובה.

חולון הוליכה במחצית הראשונה ועלתה ברבע השלישי ליתרון דו ספרתי, אבל אז נעצרה. הספרדים ניצלו איבודי כדור, צימקו והפכו את המשחק לצמוד. ברבע האחרון חולון עוד הוליכה, אבל אז באה ריצת 3:16 של הספרדים וניצחון בסיום 77:88.

לחולון יש עתה מאזן של שבעה נצחונות מול חמישה הפסדים, ובשבוע הבא יתארחו למשחק חשוב בבון. במחזור האחרון, במה שיהיה כנראה להיות קרב ישיר על העלייה, תארח חולון את נאנטר הצרפתית.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר