מ.כ חולון. צילום: הדר ואן קולא, באדיבות איגוד הכדוריד
מ.כ חולון חוגגת את ההעפלה לגמר. צילום: הדר ואן קולא, באדיבות איגוד הכדוריד

מ.כ. חולון בכדוריד עושה היסטוריה: לראשונה בגמר גביע המדינה

חולון הגיעה לחצי הגמר מול הפועל אשדוד כאנדרדוג, אבל יכולת מעולה של כוכבה הצעיר דניאל מוסידני, שכבש שבעה שערים, הביאה את הניצחון ואת ההעפלה ההיסטורית לגמר גביע המדינה

פורסם בתאריך: 7.2.19 12:11

היסטוריה בכדוריד הישראלי בכלל ואצל הקבוצה הצנועה מ.כ. חולון בפרט: החולונים העפילו לראשונה בתולדות הקבוצה לגמר גביע המדינה שיתקיים ב-25.2 ויפגשו שם את הקבוצה החזקה בכדוריד הישראלי, מכבי ראשון לציון. חולון רשמה 25:28 מרשים על הפועל אשדוד, ומכבי ראשון לציון ניצחה בחצי הגמר השני ללא קושי 22:30 את נס ציונה, ותנסה לזכות שוב בתואר אחרי חמש שנים.

חולון הגיעה לחצי הגמר כאנדרדוג, אבל יכולת מעולה של כוכבה הצעיר דניאל מוסידני, שכבש שבעה שערים, הביאה את הניצחון. המאמן החולוני ניסים פלח הכין את שחקניו מצוין למשחק, ויובל כץ הוליך את טבלת המבקיעים עם שמונה כיבושים. פיליפ קאלו הוסיף שישה שערים והיה מצוין גם בהגנה.

חולון היא קבוצה ותיקה בכדוריד הישראלי ומדובר באגודה שלה קבוצות צעירות רבות. הקבוצה הבוגרת של מ.כ. חולון נמצאת בדרג השני של הכדוריד הישראלי, את מרבית עונותיה אמנם היא משחקת בליגת העל, אבל היא תמיד נמצאת בחצי התחתון של הטבלה ונאבקת כמעט תמיד נגד הירידה. בשורות הקבוצה אין כוכבי על כבר שנים, והיא מוכרת ככזו שיודעת לנצל את מיטב היכולת משחקניה, שנעזרים תמיד בהתלהבות רבה.



לפני שריקת הפתיחה במשחק שלשום (שלישי) נערך טקס לזכרו של נובאק בוסקוביץ' ז"ל, כוכב הפועל ראשון לציון ואחד הזרים המצטיינים בכדוריד הישראלי, שמצא את מותו השבוע בנסיבות טראגיות בביתו בסרביה. הקהל צפה בסרטון מרגש מביצועיו על המגרש, וכיבד את זכרו במחיאות כפיים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר