גונן. קריאת השכמה לתושבי חולון
גונן. אפס סובלנות לאלימות במגרשים

חברת מועצת עיריית חולון קרן גונן תילחם באלימות במגרשי הכדורגל

ד"ר קרן גונן מונתה ליושבת ראש ועדת חינוך ומניעת אלימות בכדורגל של ההתאחדות לכדורגל: "אפס סובלנות לגילויי אלימות לצד תכניות חינוכיות"

פורסם בתאריך: 10.2.19 13:37

ד"ר קרן גונן, חברת מועצת העיר חולון, מונתה לאחרונה ליושבת ראש ועדת חינוך ומניעת אלימות בכדורגל מטעם ההתאחדות לכדורגל. גונן מתכננת להעביר מסר חד משמעי של "אפס סובלנות" לאלימות מכל סוג יחד עם בניית תכניות חינוכיות משולבות עם משרדי ממשלה, גופים העוסקים בספורט ורשויות מקומיות.

לצידה של גונן בתפקיד יו"ר ועדת חינוך ומניעת אלימות בכדורגל יכהנו חברי הוועדה תת ניצב במיל' אמיר גור, תת אלוף במיל' יהודה דובדבני, תת אלוף במיל' שלמה כהן וכן אבי יחזקאל ואיז'ו ויינר.

גונן רואה בבחירתה ליושבת ראש הוועדה הזדמנות אמיתית להשפיע על העולם הקרוב אליה, עולם החינוך. "בכדורגל הישראלי ניתן לראות את הפסיפס הישראלי במלוא הדרו. בתפישת עולמי, כדורגל הוא הרבה מעבר למשחק והוא כלי חינוכי ממעלה ראשונה. כדורגל מאפשר ללמד את הדור הצעיר על תחרותיות, חתירה למצוינות, לקיחת אחריות ומנהיגות. גם הכרה בהפסד בצורה מכובדת היא חלק חשוב מהמשחק. האתגר הגדול מבחינתי בתפקידי הוא דואלי: מצד אחד למנוע אלימות בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, ומהצד השני, להביא הזדמנויות בהן מגרש הכדורגל מתקן גם את מה שהתקלקל מחוץ למגרש, ומתוקן על כר הדשא".



עוד ציינה גונן כי בתפקידה היא מתכוונת לאמץ את גישת "אפס הסובלנות" לגבי אלימות מכל סוג יחד עם בניית תכניות חינוכיות משולבות עם משרדי ממשלה, גופים העוסקים בספורט ורשויות מקומיות. השינוי בעיניה מתחיל ממורי הספורט בבתי הספר, דרך המאמנים, השופטים, המשתתפים, הצופים ואף העיתונאים המסקרים את האירוע ובחירת המילים שלהם.

"יש לנו דרך ארוכה ומאתגרת", ציינה גונן, "אך אני סבורה שהידע שלי והניסיון בתחום החינוך לצד האנשים המוכשרים לצידי, יאפשרו לנו למלא את התפקיד בצורה הטובה ביותר. אני גאה לקחת חלק בארגון שעמדותיו כלפי חינוך ומניעת אלימות זהה לשלי. נחשפתי לתכניות נפלאות של ההתאחדות ושל יו"ר ומנכ"ל ההתאחדות, ואין לי ספק שתכניות אלו הן הבסיס החשוב להצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר