איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון

"התחושה היא שאנו לא ממש ממצים את הפוטנציאל של הקבוצה"

הפועל חולון ממשיכה להוליך את טבלת ליגת העל בכדורסל, אבל לא מעט מזל מעורב העונה בנצחונות שלה. היו"ר איתן לנציאנו בראיון מיוחד לא מתחמק משום שאלה, גם מהשאלות הקשות

פורסם בתאריך: 28.2.19 13:58

בקבוצת הכדורסל של הפועל חולון נהנים אמנם מאוויר פסגות, עוד שבוע בראש טבלת ליגת העל אחרי עוד ניצחון והפעם על מכבי ראשון לציון, 81:85. אלא שלא צריך להיות אוהד שרוף של הקבוצה כדי להבין: חולוניה מנצחת העונה לא מעט משחקים בקושי, משחקים צמודים גם ואולי מול קבוצות נחותות ממנה מקצועית ואל תשכחו את הכשלונות: ההפסד בחצי גמר הגביע וההפסד שמנע עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות.

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו נוגע בנקודות הרגישות ביותר בראיון ל"השקמה-חולון" ומדגיש: "האמת, יש לנו תחושות מעורבות עד היום מהעונה הזו. מצד אחד אנחנו בצמרת הליגה עם 15 נצחונות שזה הישג נהדר ומרשים, אבל יש גם צד שני: הפסדנו שני משחקים מכריעים, האחד בחצי גמר הגביע ואת המשחק על עלייה לשמינית גמר באירופה מול ננטאר בבית – הפסד שהוא אכזבה ענקית".

אז מה הלאה?

"למרות שני ההפסדים האלה, עדיין יש לנו המון על מה לשחק העונה. בליגה, המטרה ברורה: להגיע שוב לפיינל פור ושם הכול יכול לקרות ועוד לפני כן חשוב לנו לסיים במקום הכי גבוה האפשרי בליגה הסדירה, מקום שיבטיח לנו לשוב לליגת האלופות בעונה הבאה וגם יעניק הגרלה טובה יותר עם יתרון ביתיות בפלייאוף".

ניצחתם העונה שבעה משחקים שהיו ממש צמודים. על מה זה מעיד?

"אכן, לא מעט משחקים שניצחנו היו משחקים צמודים בתוצאה עם תנודות לכאן או לכאן וכמו שניצחנו יכולנו גם להפסיד. לטעמי, זה מעיד על דבקות במטרה, עקשנות, חתירה להישג, שלא מורידים ראש עד שנשמעת השריקה האחרונה. יחד עם זאת, אנו רוצה שנהיה כנים עם עצמנו: התחושה היא שאנו לא ממש ממצים את הפוטנציאל הקיים של הקבוצה כולה ושל השחקנים כבודדים. לא מעט שחקנים נותנים תפוקה קטנה מדי, ומצד אחד זה אומר שיש הרבה לאן להתקדם אבל מאידך גורם לתחושת חמיצות וחשש שלא תמיד נצליח להפוך את הקערה לצד שלנו. נכון, עד עכשיו הולך מצוין אבל זה לא מבטיח כלום בהמשך".



ומה עם חיזוק הקבוצה לקראת ההמשך?

"זו שאלת השאלות. התשובה די פשוטה: יש לנו עדיין שני חילופי זרים לעשות ואנחנו, ההנהלה והצוות המקצועי, לא נחים לרגע. מה שכולם רואים, גם אנו רואים אבל שינויים ייעשו, אם בכלל, רק בתנאי שנרגיש שיש משהו שבאמת יכול לשנות, ולא רק כדי להגיד שהחלפנו".

אתה לבטח מסתכל על השנים הבאות.

"ברור. יש לנו כוונה להמשיך להיות קבוצה מובילה בכדורסל הישראלי גם בשנים הבאות, ולשחק באירופה באופן קבוע. כמו כן, אנו שואפים כל הזמן  להגדיל את ההכנסות ממנויים ומחסויות, על מנת שנוכל להתמודד בעתיד עם קבוצות מבוססות יותר כמו מכבי תל אביב וירושלים".

ומילה אחרונה לקהל האוהדים.

"אין כמו האוהדים שלנו ואני לא מגלה שום סוד. אוהדים יקרים וראויים לכל מחמאה. אתם האוהדים הייתם ונשארתם המנוע והלב של המועדון, תמיד אתם איתנו בכל מקום וכל שעה ותהיו בטוחים שיחד, כמו תמיד, נמשיך להיות מיוחדים ושונים. כמו שאמרתי, אנחנו נהנים ממה שיצרנו כאן בחולון. מודל לחיקוי של קבוצה מצויית ואוהדים מסורים. לא רוצים להיות משהו אחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר