איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון

יו"ר הפועל חולון: "לשים שוב את הכדורסל הישראלי על המפה"

איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון בכדורסל, בטור אישי אחרי הניצחון המרשים מול מכבי תל אביב ורגע לפני משחקי חצי הגמר מול ססארי האיטלקית בגביע אירופה

פורסם בתאריך: 3.4.19 13:25

מה נגיד על חולוניה שלנו? אוהבים אותך כמו שאת. תמיד אמרתי שלכל משחק יש חיים משלו ומעולם לא נבהלתי מכשלונות, הפסדים, ימים לא נעימים.

כן, גם שני ההפסדים לנהריה בליגה וההפסד הקשה בהונגריה שלמרבה המזל לא מנע עלייה לחצי הגמר, לא הבהילו אותי. אני מכיר את השחקנים, סומך על הצוות המקצועי ויודע תמיד: מכל בור אנחנו יודעים לצאת. מהר ובגדול.

ואכן, אחרי תצוגות הענק מול ירושלים בליגה ומול אלווה ההונגרית באירופה, באה הנפילה. אבל כמו תמיד אצלנו, היא היתה זמנית. יש לנו קבוצה עם אופי, התלהבות, אחד למען האחר ויכולת. יצאנו כבר ממצבים קשים העונה לא מעט פעמים וזה מעיד על חוזק מנטלי. לא נשברים.



ואז, שהראש קצת למטה, יצאו הלוחמים בסגול למשחק הכי קשה בליגה מול מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים, הבית שלהם. על הפרקט שיחקנו בלי טי ג'יי קליין, אבל ביציעים ליוו אותנו כרגיל מאות הסגולים שנמצאים שם תמיד בשבילנו. בכל מקום, בכל זמן. והנה, אנו מתעלים ונותנים הצגה בהיכל כבר עונה שלישית ברציפות, מה שמראה שאנחנו כאן כדי להישאר, כדי להיאבק, כדי להוכיח שחולוניה שולטת בכדורסל הישראלי.

ועכשיו, מסתכלים קדימה, לחצי הגמר בגביע האירופאי. ההישג נמצא מעבר לפינה ונעשה הכל כדי לשים את הכדורסל הישראלי שוב על המפה. חולוניה שלנו במעמד חצי גמר הגביע האירופאי לראשונה בתולדות האגודה, מול סאסרי האיטלקית. המשחק הראשון יערך ביום שלישי הבא אצלנו בהיכל, שחייב להיות מלא עד אפס מקום, עם אווירה ששמורה רק למשחקים מיוחדים והיסטוריים. זה, אכן אחד כזה.

אנחנו נמצאים בעיצומן של ההכנות, ומצפים להמשך העונה. התקווה הגדולה שלנו: שנזכה עוד העונה להמון רגעים של אושר.

חולוניה שלי, את גאוות העיר!

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. יהושפט

    הכל טוב ויפה רק חבל שהצעירים שלכם לא משחקים ובכלל לא מקבלים צ'אנס להראות מה היכולות שלהם. אין שחקני בית שגדלו במועדון ובכלל חולון איבדה קצת מהגנים שלה בשנים האחרונות. היתה כמו בני יהודה בכדורגל. היום היא כמו כולם….אמריקניזציה והליכה על ניצחונות קודם כל. רמת כדורסל מקום שני. קידום שחקנים מקום לפני אחרון.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר