הפועל חולון בפתיחת המשחק בצ'כיה

המבחן של חולניה הערב: "למרות כל הקשיים, ניאבק על האליפות"

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בליגה ובגביע אירופה, עם שני פצועים ושני שחקנים חדשים, חולוניה מתייצבת הערב לתחילת הפלייאוף. בבית מול באר שבע. למרות זאת, היו"ר איתן לנציאנו אופטימי

פורסם בתאריך: 21.4.19 12:18

מוכה, חבולה אבל אופטימית להמשך המאבק על האליפות, תארח הערב הפועל חולון את הפועל באר שבע בתחילת משחקי הפלייאוף. חולון תחסר את גיא פניני שנפצע בשריר הירך האחורי וסיים את העונה. פניני נותח לפני החג, והמנתח ד"ר דרור לינדנר מסר כי "הניצוח הצליח וזמן ההחלה הצפוי של פניני  הוא כחצי שנה". גם טי. ג'יי קליין לא יתייצב למשחק, לאחר שיצא לטיפולים בגבו בארצות הברית .



בשורות חולון יערוך הופעת בכורה איגור קולשוב הושאל לקבוצה ממכבי ראשון לציון, בעוד שהרכש הנוסף, סקוטי הופסון ישחק רק במשחק הבא מאחר והוא אמור לנחות בארץ רק היום, ראשון.

חולון מגיעה למשחק אחרי רצף של הפסדים: שני הפסדים בחצי גמר היורוקאפ לססארי האיטלקית, שאחרון שבהם היה תבוסה של ממש, 105:75, הפסד בית בליגה במחזור ה-25 97:84 לעירוני נס ציונה והפסד חוץ לאילת במחזור שלפני כן, 87:72.

מדובר במפגש שלישי בין שתי הקבוצות בליגה הבכירה, וחולון מובילה 0:2 לאחר שניצחה בסיבוב הראשון 70:72 בחוץ ו-78:86 בבית. אגב, בשני הפסדים אלה הייתה באר שבע טובה יותר, הוליכה במרבית דקות המשחק אבל חולון התעלתה במאני טיים וניצחה.

מבחינת סגל השחקנים, חולון עוברת "מיני מהפכה" לקראת המאבק על האליפות. אין ספק שחסרונו של פניני, השחקן המצטיין בחולון, יפגע בקבוצה. בנוסף, פניני נחשב "מאמן על המגרש" נוהג להחמיא לעמיתיו, לחלק הוראות ולהעניק להם עידוד תוך כדי המשחק. צירופו של איגור קולשוב בא לפתור את בעיית הישראלים של הקבוצה לפני החוק הרוסי, כאשר חולון איבדה שניים בגלל פציעות ונותרה לה רוטציה קצרה ביותר עם אלה שנשארו.

בכל מקרה, בקבוצה מתכוונים להתגבר על הקשיים ולהיאבק על האליפות במלוא העוצמה. היו"ר איתן לנציאנו: "עברנו קשיים לאט מעטים שהתבטאו בפציעות שפגעו בנו. אנחנו לא מרימים ידיים וכדרכה של הקבוצה, נאבקים תמיד עם הפנים מעלה וקדימה. המטרה עכשיו היא אליפות, ונעשה הכל כדי להביא אותה לחולון".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר