בנות חולון בהחלקה על גלגליות עושות היסטוריה. צפו:

"הישג מרשים ברמה עולמית", אומרת ל"השקמה חולון" אפרת לגזיאל, יו"ר עמותת הורי "ילדות הגלגיליות", שמלווה את הנבחרת באיטליה

פורסם בתאריך: 4.5.19 11:53

רגע לפני יום העצמאות, דגל ישראל התנוסס בגאווה באליפות אירופה בהחלה על גלגיליות שנערכת בעיר רג'ו אמילה באיטליה: בנות הנבחרת של חולון, נערות בנות 15-16, קטפו את המקום הראשון במופע הפרסיג'ן היוקרתי של התחרות – הישג מרשים והיסטורי.



באליפות משתתפות נבחרות מ-12 מדינות ברחבי אירופה, והיא נחשבת לאחת התחרות היוקרתיות בעולם בענף זה. לאליפות יצאה משלחת של 34 מחליקות מהאגודה החולונית, אותה הקימה ומנהלת כבר עשרות שנים אסנת שימריך, שאף עומדת בראש המשלחת.

באליפות משתתפות 12 נבחרות מכל רחבי אירופה בשורותיהן המחליקות הטובות בעולם. בין הנבחרות: צרפת, קרואטיה, הולנד, גרמניה, ספרד, פורטוגל, המארחת איטליה כמובן ועוד.

האליפות כוללת מספר תחרויות בקטיגוריות שונות. לתחרות הפריסג'ן אמש, שנחשבת יוקרתית ביותר באליפות כולה, העפילו שבע נבחרות מצטיינות, שלוש מהן איטלקיות שנחשבות מהטובות בעולם וגם כמובן נבחרת חולון שמנתה במופע זה 16 מחליקות.

את הנבחרת הזוכה מחולון מאמנות נופר הדר ושיראל אזולאי ועל הכוריאוגרפיה, נדיה שילובה. הבנות הזוכות: שקד קדם, יובל אייזנקוט, שקד חכים, שחר טלבי, אופיר טלבי, ליהיא אשכנזי, נועה שוסטר, דקל לגזיאל, אליזהט סברדלוב, יובל פרי, נילי צרנוב, מאיה נוח, דניאל ביבי, גאיה רצבי, נועה אקוני וליה לוין.

 

הנבחרת הישראלית התעלתה והציגה מופע שהיה מדויק וללא טעויות. אפרת לגזיאל, יו"ר עמותת הורי "ילדות הגלגיליות", מספרת בשיחה הבוקר מאיטליה: "לפני התחרות עצמה – הייתה תחרות אימון מקדימה מול צוות השיפוט. כל נבחרת עלתה עם המופע שלה, הבנות היו מצויינות וזכינו במקום הרביעי בתחרות האימון".

צפו בנבחרת שרה את "התקווה" לאחר ניצחון המרשים:

 

"שמחנו מאוד כי זה הישג מרשים ולא ידענו מה מצפה לנו. איזו הפתעה עוד תהיה. במופע עצמו, הבנות התעלו והיו מהממות. אין לי מילה אחרת, מהממות ממש. קיבלנו ניקוד גבוה ביותר, ואחרינו עלתה למופע שלה הנבחרת האיטלקית הטובה ביותר, שהייתה גם הנבחרת האחרונה שהתמודדה. מאחר שמדובר בנבחרת מעולה, לא האמנו שנעבור אותן. היינו בטוחות שמקסימום נזכה במקום המכובד השני ואז, הן סיימו והניקוד שלנו היה גבוה יותר. החלה שמחה גדולה, בכי, צעקות של שמחה, כולם מכל המשלחות באו לברך, זה היה מהמם ממש. עד עכשיו אנחנו לא מעכלות. זה הישג מרשים ברמה עולמית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר