כדורסל. צילום: איתן לנציאנו
כדורסל. צילום: איתן לנציאנו

יו"ר הפועל חולון: "הערב ניתן הכל על הפרקט וביציעים"

לקראת תחילת משחקי הפלייאוף: יו"ר הפועל חולון בכדורסל איתן לנציאנו מכוון לאליפות

פורסם בתאריך: 20.5.19 15:19

מחזור הסיום של עונת הכדורסל "הרגילה" ישוחק היום (שני) בשעה 20:40. הערב נדע סופית באיזה מקום תסיים קבוצת הפועל חולון ומול מי תתחיל סדרת הפלייאוף הראשונה שלה.



תרשו לי לגלות לכם סוד. ממש לא משנה היכן סיימנו ומול מי אנו מתמודדים, לפחות עכשיו. הדבר הכי חשוב זה שכבר העונה השלישית ברציפות שחולוניה שלנו תוקעת יתד חזק ואיתן בצמרת הגבוהה של הכדורסל הישראלי, שהפועל חולון היא כבר דיירת קבע במעמדי השיא של הכדורסל הישראלי ושאנחנו משחקים קבוע בזירה האירופית.

והרי מה בסך הכל ביקשנו – להיות גורם משמעותי וקבוע בכדורסל שלנו, לשחק קבוע במסגרות אירופיות ולהגדיל את כמות האוהדים לאט ובטוח. אם אפשר על הדרך לזכות בכמה תארים, אז קדימה.

יש לנו כל הסיבות בעולם להרים ראש ולהתגאות. לשמחתנו, אנו עומדים יפה בכל המשימות שהצבנו לעצמנו לפני כמה שנים, ואנחנו לא מתכוונים לעצור. רוצים תמיד קדימה, מעלה והלאה. רוצים עוד ועוד.

נכון, הדרך עודנה ארוכה ומפרכת והשהיה בטופ של הכדורסל הישראלי מחייבת ולא קלה, אבל לאט ובטוח אנו כבר מגיעים ועוד נגיע לשיאים חדשים. כל זאת, יחד עם הצבא הסגול של האוהדים היקרים והרבים שהם ורק הם – הלב הפועם שלנו.

לגבי העונה ה"רגילה" שהסתיימה, ניתן לומר שהקבוצה הנוכחית שלנו בנויה בעיקרה על האופי יוצא הדופן של השחקנים, על הדביקות במטרה והחתירה אל ההישג. אל תשכחו: רבים מהניצחונות שלנו העונה הושגו במשחקים צמודים, לפעמים אפילו צמודים מאוד. ידענו לתת את הכל ברגע האמת, להיות מרוכזים ולשמוח עם שריקת הסיום.

עברנו קשיים לא מעטים העונה. מרביתם קשורים בפציעות קשות של שחקני מפתח. לא קל ולא פשוט להתגבר, אבל עברנו גם את הבעיות האלו. התגברנו על קשיים וצרות צרורות שממש לא בטוח אם מועדון אחר היה שורד אותם. כי זה מה שמייחד אותנו כחולוניה: רוח קרב, לחימה, התלהבות והמון המון רצון.

עכשיו כשהפנים כבר לכיוון משחקי הפלייאוף, נקווה שנצליח להמשיך במסע ונגיע לפיינל פור. כאן, ניתן הכל על הפרקט וביציעים. נשאף להתגבר, לנצח, לעבור הלאה קבוצות ושלבים כדי להשיג את צלחת האליפות בפעם השנייה בתולדות המועדון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר