קמפיין אוהדים: קורי וולדן תשאר
קמפיין אוהדים: קורי וולדן תשאר

הקמפיין שנועד להשאיר את כוכב חולוניה: ארוחות חינם

האם היוזמה של אוהדי הפועל חולון ובעלי עסקים בעיר, תשאיר את השחקן המצטיין קורי וולדן, בחולון?

פורסם בתאריך: 23.5.19 12:10

כוכב קבוצת הפועל חולון, קורי וולדן, הפך העונה לאחד השחקנים הטובים בליגה ואף זכה בתואר ה-MVP. כעת נשמעים קולות בקרב האוהדים אשר קוראים להשאירו בקבוצה. בעלי מסעדת קפה גן סיפור חולון ובעלי מסעדת סילו, אשר יזמו את הקמפיין להשארתו של השחקן המוביל: "אנחנו קוראים לכל בעלי העסקים להצטרף ולהעניק לוולדן הטבות בכדי 'לפתות' אותו להמשיך איתנו".



שתי המסעדות, קפה גן סיפור חולון וסילו, הודיעו כי במסגרת המיזם, הן מעניקות לוולדן ארוחה חינם במסעדות בכל ביקור. מובילי המיזם סיפרו: "אנחנו אוהבים את קורי ורוצים שימשיך איתנו לפחות עוד עונה. אנו קוראים לעוד עסקים חולוניים להצטרף. תודה לברק חקלאי על הבאת ההשראה".

בתוך כך, יתקיים מחר (שישי) המשחק הראשון בסדרת הפלייאוף בכדורסל. הליגה ה"רגילה" הסתיימה ועכשיו מתחיל המאבק על האליפות.

הפועל חולון שסיימה במקום השלישי, תפגוש את מכבי ראשון לציון עם יתרון הביתיות. הסדרה היא במודל "הטוב מחמישה משחקים" ושתי היריבות הן ותיקות. הן מכירות מצויין זו את זה ושיחקו עשרות פעמים בעבר ביניהן.

מבחינת יחסי הכוחות העונה, חולון עדיפה ואף ניצחה בליגה בכל שלושת המפגשים בין השתיים העונה. כמו כן, מדובר בסדרה לא קצרה וכל קבוצה יכולה לחזור מכל הפסד.

חולון מגיעה לשלב הפלייאוף בתום עונה "רגילה" מעולה מבחינתה, אבל עם לא מעט בעיות שחלו בשבועות האחרונים. קבוצתו של דן שמיר במצבה הנוכחי, חבוטה מעט. במשחק הביתי האחרון שלה היא נוצחה 100:89 על ידי אשדוד שכלל לא הצליחה להגיע לפלייאוף. וזה רק הסימפטום.

במהלך העונה השיגה חולון שיא של 24 ניצחונות מול תשעה הפסדים (57 נקודות), ובמרבית שלבי העונה היא הוליכה את הטבלה במקום הראשון. זאת, תוך שהיא מנצלת הפסדים של מכבי תל אביב והפועל ירושלים שהן היריבות העיקריות על הבכורה. אמנם המאזן של חולון זהה לזה של ירושלים, אבל זו הקדימה את חולון בטבלה וסיימה שנייה בזכות יחס ניצחונות פנימי במפגשים בין שתי הקבוצות העונה.

עם זאת, בחודשיים האחרונים חלה תפנית. היריבות התחזקו וגילו יציבות לעומת חולון שנחלשה וספגה כמה הפסדים. זה קרה בעיקר בגלל שרשרת פציעות והיעדרויות של שחקני מפתח כמו גיא פניני וטי ג'יי קליין. נוסף עליהם גם קאליף וואיט אשר נפצע ונעדר מאז אמצע העונה.

חולון סיימה את העונה ה"רגילה" שלישית. מצב מאכזב לאור העובדה שהייתה ראשונה במחזורים רבים, אבל יש במיקום הזה גם נחמה אפשרית: הוא ימנע מפגש על מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף.

התחזית: חולון תעבור את ראשון לציון בסיכומה של סדרת הטוב מחמישה משחקים, והיא אמורה לפגוש בחצי הגמר את הפועל ירושלים שאמורה מבחינתה לעבור את הפועל באר שבע.

סדרת רבע הגמר מתחילה מחר (שישי) בצהרים במשחק הראשון בחולון (15:40). המשחק השני יתקיים בבית מכבי בראשון לציון ב-27.5 בשעה 19:00. המשחק השלישי בחולון ב-30.5 ואם יתעורר צורך והסדרה תתארך: את המשחק הרביעי תארח ראשון לציון ב-2.6 והחמישי יתקיים בחולון ב-5.6.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שולח לאלף..

    שילח לאיפה זבא לו , לא ארוחות חינם ובטוח שלא הנחה בארנונה … לאיפה הגענו שצריך לממן סלברטאי ..
    חבורות סטומים .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר