הפועל חולון כדורסל. צילום-אלן שיבר באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

לאחר למכבי ראשון לציון – חולוניה סיימה את העונה

אחרי אחת העונות הטובות בתולדותיה, סיימה הפועל חולון את סדרת הפלייאוף בתוצאה 3:1 מול מכבי ראשון לציון וסיימה את העונה. המאמן דן שמיר נפרד מהקבוצה

פורסם בתאריך: 3.6.19 12:00

"העונה הזו היא עונה של כמעט", כך סיכמו אוהדי הפועל חולון את אחת העונות הגדולות בתולדות הקבוצה. עונת הכדורסל הסתיימה אמש עבור הקבוצה באופן מפתיע אחרי ההדחה בסדרת רבע גמר הפלייאוף 3:1 מול מכבי ראשון לציון. עם כל האכזבה של האוהדים, הפועל חולון מסיימת עונה נפלאה בכל החזיתות. אבל עם טעם של החמצה.



מכת הפציעות הקשה שעברה הפועל חולון עוד בשלב המוקדם של העונה עם קאליף וייאט, נמשכה בסיבוב השלישי עם גיא פניני, טי.ג'יי קליין וסקוטי הופסון בהופעת הבכורה שלו. בפלייאוף, הגיעה המכה גם לקורי וולדן שהתגבר והחלים, דקוואן ושון ג'ונס, מה שהותיר את המאמן דן שמיר עם שני מחליפים בלבד.

הפועל חולון הגיעה אמש לבית מכבי בראשון לציון במטרה ברורה – לנצח ולהעביר את המשחק החמישי לחולון. "שם כבר נסתדר", אמרו אוהדי הקבוצה שליוו אותה בהמוניהם כמו תמיד. במחצית הראשונה זה עוד התנהל לפי התכנון, אבל במחצית השנייה קרסה חולון לחלוטין. מכבי ראשון לציון הציגה הגנה מצויינת, רצה למתפרצות והעלתה בהתמדה את ההפרש לזכותה. את מצבה של חולון הוכיח על הפרקט קורי וולדן, הכוכב הגדול ביותר של הכדורסל הישראלי העונה. הופעה חלשה, עם מאזן דל שכלל 37 דקות וזריקה אחת מוצלחת מטווח שלוש הנקודות מתוך שמונה.

המאמן החולוני דן שמיר, כנראה במשחק האחרון בו הדריך את הקבוצה, ניסה הכל אבל אף ניסיון לא הצליח. הסגל הקצר בגלל הפציעות, החולשה מתחת לסלים, איבודי הכדור וחוסר הדיוק בקליעה – שלחו את חולון הביתה במשחק הכי חשוב שלה העונה.

בכל מקרה, נעים היה לראות את התגובה החולונית להפסד שבא אחרי עונה מצויינת וסיום מוקדם מהצפוי. שחקני חולון היו רגועים לחלוטין על הפרקט, נשארו עוד דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום, הודו לאוהדים שהודו להם בחזרה על עונה נפלאה. כמו כן, מרגש היה לראות את השחקן קורי וולדן במה שהיה אולי משחקו האחרון במדים הסגולים מקבל המון כבוד ואהבה מהקהל.

חולון יוצאת מוקדם מהצפוי לפגרת הקיץ, עם המון זמן למחשבות, מה משנים לקראת העונה הבאה?

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר