אלופת המדינה בג'ודו בטקס בחולון: מחפשים בית קבוע ובדרך לאירוע בינלאומי בעיר

בטקס סיום העונה של עמותת פסגה, אלופת המדינה בג'ודו, עלה שוב הצורך בהקמת בית קבע לספורטאים: "למרות שאין לנו מקום מוסדר ואנו נאלצים לאלתר שעות אימון, אתם מראים את העוצמה ואת הנחשיות שלכם"

פורסם בתאריך: 24.7.19 17:05

עמותת פסגה, שזכתה בתואר אלופת ישראל עם יותר מ-100 מדליות בקטגוריות אישיות ובכל הקטגוריות הקבוצתיות, ציינה את סיום העונה בטקס בשהתתפות ראש עיריית חולון, מוטי ששון וממלא מקומו, רו"ח זוהר נוימרק, המלווה את המועדון במשך כל השנה.



הטקס שנערך באולם שטיינברג, עמד השנה בסימן השאיפה להקמת בית של קבע למועדון. "אני מבקש להודות לכם החניכים שלנו שעובדים קשה כל השנה ופועלים בהתמדה ובניחשות ומצליחים מדי שנה להוכיח כי עמותת פסגה היא אמפרייה ברמה בינלאומית", אמר יו"ר ומאמן מוביל של עמותת פסגה, צחי נחום.

"למרות התנאים המורכבים בהם אנו עובדים, ולמרות שאין לנו מקום אחד מוסדר ואנו נאלצים לאלתר שעות אימון, אתם מראים את העוצמה והנחישות שלכם מעל כל במה אפשרית. תודה להורים שתומכים ומסייעים לחניכים להגיע להשגים", הוסיף נחום.

מנכ"ל עמותת פסגה, ערן רחמני, אמר כי "אנחנו מבקשים לנצל את הערב הזה לבקש מראש העירייה לקיים אירוע בינלאומי, כזה שהעיר תוכל להתגאות בו. מדי שנה אנו מעלים את הרף שאנו מציבים לעצמנו, ולאחר שכבשנו כל פסגה אפשרית בג'ודו הישראלי, אנו שואפים להמשיך ולהצעיד את החניכים שלנו שאחד או אחת מהן ייצגו את העיר חולון ומדינת ישראל באולימפיאדה".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, אמר: "נדהמתי לראות את כמות הספורטאים המצטיינים שיש לנו בעיר בתחום הג'ודו ונראה שיהיה לנו טקס ארוך, שבו נחלק את כל מגיני ההוקרה לכולכם. לפני 20 שנה, פניתי ליעל ארד והקמנו יחד מגמת ג'ודו בתיכון קריית שרת. לצערי, במרוצת השנים נסגרה המגמה, אבל אני התחייבתי בפניה כי אערוך בעיר חולון אירוע בינלאומי. אני מעביר לכם את הכפפה היום ואני אשמח להעמיד את היכל טוטו-חולון לאירוע ג'ודו שכזה"..

מ"מ ראש עיריית חולון, זוהר נוימרק, אמר: "הגאווה, הסיפוק והנחת של מועדון פסגה שמביא לעיר חולון מרגשת אותי כל פעם מחדש. היכולת להפעיל כל כך הרבה ספורטאים ולהביא לעיר כל כך הרבה הישגיים היא נפלאה עבורנו. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר