הפועל חולון כדורסל. צילום-אלן שיבר באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

אכזבה להפועל חולון באירופה: הפסד ביתי במחזור הראשון של ליגת האלופות

הפועל חולון ספגה הפסד ביתי מיותר במשחק פתיחת העונה האירופאית מול טלקום אנקרה 82:79. בקבוצה כבר נערכים לבאות: הפסד נוסף עלול לסכן את המשך הדרך במפעל

פורסם בתאריך: 17.10.19 12:01

"היינו צריכים להיות מרוכזים יותר בשניות הסיום, זה היה משחק בידיים שלנו וחבל על ההפסד". זו התחושה בקבוצת הכדורסל של הפועל חולון אחרי ההפסד 82:79 לטורק טלקום אנקרה, במחזור הראשון של ליגת האלופות של פיב"א.

יצוין, כי הפסד במשחק הבא כבר מעמיד בסכנה את האפשרות להעפיל הלאה משלב הבתים, שזו המטרה הברורה והמוצהרת של חולון העונה באירופה. בקבוצה התאכזבו בעיקר מהעובדה שהקבוצה נתנה פייט מצוין לקבוצה הטורקית החזקה בשלבים רבים של המשחק, אבל לקראת הסיום הטורקים עשו ריצת 2:12 מטורפת תוך שלוש דקות וחצי וניצחו. כל זאת כאמור, בניגוד למהלך המשחק. כעת בחולון עושים חושבים לקראת המשך המפעל, בידיעה שהפסד נוסף כבר יביא ללחץ מפני אי העפלה אפשרית.



בקבוצה הדגישו: "זה הפסד נאיבי, לא נעים. מרגיז להפסיד ככה, אבל אין מה לעשות כי הסגל עדיין לא שלם. כנראה חגגנו מהר מדי. לא בכל משחק אתה מוביל לקראת הסיום מול קבוצה חזקה כל כך".

המאמן שרון דרוקר הביע אכזבה גדולה: "לא היינו מרוכזים בסיום וקיבלנו סלים קלים. פספסנו משחק שיכולנו לקחת אותו. עכשיו, המטרה שלנו היא להרים את החברה ולהתקדם. מעודדת אותי מאוד המלחמה של השחקנים".

אחרי המשחק כבר התקבלה החלטה מקצועית אחת: ג'יילן ג'ונסון שהציג יכולת חלשה ביותר ושיחק רק ארבע דקות, שוחרר מהסגל ועתה מחפשים לו מחליף. מלאקי ריצ'ארדסון שלגבי יכולתו היו ספיקות – הציג משחק נהדר, סיים עם מאזן של 21 נקודות ו-6 כדורים חוזרים והבטיח את הישארותו בסגל.

בינתיים, הודיע עוזר המאמן מודי מאור על עזיבה, לאחר שקיבל הצעה מהמאמן בעונה החולפת דן שמיר, להצטרף כעורו לקבוצה בניו זילנד. מאור נענה להצעה ובקבוצה איחלו לו הצלחה בהמשך דרכו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר