הפועל חולון מול מכבי ראשון לציון
צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל

משבר קשה בהפועל חולון לאחר התבוסה למכבי ראשל"צ

הפסד שלישי לחולון בתוך שישה ימים: 84:59 למכבי ראשון לציון. המאמן דרוקר: "חייבים להתאושש"

פורסם בתאריך: 27.10.19 13:06

לאחר התבוסה (84:59) במוצ"ש למכבי ראשון לציון, בקבוצת הכדורסל של הפועל חולון חוששים ממשבר רציני. מדובר בשלושה הפסדים בתוך שישה ימים – מאזן שבחולון לא מכירים כבר זמן רב.



כאמור, חולון התייצבה למשחק מול מכבי ראשון לציון, כשהיא מתנדנדת בין סכנת נפילה למשבר ולרצף של הפסדים, לבין השגת ניצחון ועלייה מחדש על המסלול.

בפועל, חניכיו של שרון דרוקר הגיעו לראשון לציון לאחר שני הפסדי חוץ: 95:88 להפועל גלבוע/גליל בליגה לאחר הארכה (הפסד ראשון שלה העונה בליגה), ו-101:86 לאוסטנד הבלגית בליגת האלופות.

הקבוצה הסגולה הציגה במשחק כמה פנים חדשות: גיא פניני חזר לפרקט אחרי היעדרות של כחצי שנה, וערך בכורה מחודשת בליגה (אחרי שכבר שיחק בגביע אירופה לפני שבוע).

החיזוק החדש ריצ'רד האוול, נחת בארץ ביום רביעי ושיחק לראשונה במדים הסגולים, ועל הקווים ליד המאמן שרון דרוקר, ניצב מתן חרוש, שמונה כעוזר המאמן בקבוצה במקום מודי מאור שעזב להיות עוזרו של דן שמיר בחו"ל. 

במאזן בין השתיים, חולון ניצחה בכל שמונת משחקי העונה הרגילה האחרונים בין הקבוצות, אבל ראשל"צ גברה עליה בסדרת רבע גמר הפלייאוף בעונה החולפת 1:3, ללא יתרון הביתיות.

במשחק הזה הכל היה שונה ואחר מהמוכר. ראשון לציון ביכולת מעולה, פשוט מחצה את חולון שהציגה יכולת חלשה ביותר שלא זכורה באגודה כבר שנים רבות. גם לא זכור הפרש נקודות (25) כה גדול בהפסד.

הפועל חולון מול מכבי ראשון לציון

צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל

הבעיה הייתה לא רק ביכולת החלשה, בהיעדר הדיוק (רק 19 נק' במחצית השנייה), הבעיה הקשה מטווח 3 הנק' (4 מ-20), איבודי הכדור הרבים (23) ו-11 דקות רצופות ללא סל שדה, אלא גם ובעיקר – היעדר התלהבות וחדוות משחק.

כל שחקני חולון גילו חולשה גדולה וההגנה הייתה חדירה ואובדת עצות. בהתקפה הזריקות היו קשות ולא מדויקות וגם במאבק על הכדורים החוזרים ניצחו הראשונים ללא תנאי.

אכזבה גדולה עוררו הרכש החדש ריצ'ארד האוול ( 4 נק') וחזרתו של גיא פניני אחרי פציעה (0 נק' ב-9 דקות) והמאמן שרון דרוקר סיכם בשתי מילים: "חייבים להתאושש".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר