קבוצת ריצה לגרושים וגרושות בחולון: "עוד יצאו מפה זוגות"

אדיר מזרחי מחולון שעבר תהליך גירושים קשה החליט להפוך את הספורט למפלט, לא רק עבורו

פורסם בתאריך: 8.11.19 12:01

לפני שלוש שנים חווה אדיר מזרחי מחולון תהליך גירושים קשה, שהגיע אליו די בהפתעה. "זו הייתה הפתעה גמורה עבורי וזה ריסק  אותי נפשית, היה לי מאוד קשה להתמודד ולהכיל את פירוק התא המשפחתי שלי. בעודי צולל לעומק המשבר, חיפשתי מפלט, משהו שירים אותי, לשמחתי, יד מכוונת שלחה אותי להירשם לקבוצת ריצה ושם הכל התחיל. כמובן שעלו מלא חששות כי מימיי לא רצתי, אבל בדיעבד מסתבר שזה היה המקום המדויק ביותר עבורי בהתאם למצב שהייתי שרוי בו. ההשתתפות בקבוצת הריצה גרמה לי להוכיח לעצמי שאני יכול, שאני מסוגדל, שאני אדיר" הוא מספר.

לדבריו,"לאט לאט חזר לי הצבע לפנים, חזרה האנרגיה, חזרה התשוקה, חזרה תחושת ההישגיות, אני זוכר שברגע שצלחתי את המרתון הראשון שלי במדריד, צרחתי צרחה של אושר, של ניצחון על התקופה, של הוכחה לעצמי מי אני ושהכל אפשרי " הוא מסביר ומוסיף כי "בפן האישי עברתי סדנאות העצמה אישית, ואיכשהו התגלגלה לידי בצורה אקראית ביותר ההזדמנות לאמן, ואז הבנתי שזה המקום שלי, החלטתי ללכת וללמוד את התחום והיום אני מעניק בחזרה את מה שקיבלתי".

לפני כשלושה חודשים הצטרף אדיר לצוות הרב תחומי המקצועי של מרכז 'בין לבין'- מרכז חדש בחולון שמדריך ומסייע להורים וילדים בפרידה וגירושין. המרכז הוא פרויקט של עמותת טופז ליזמות חברתית, בשיתוף עיריית חולון והוא מציע ייעוץ, גישור, טיפול ותמיכה רגשית למשפחות, וכעת גם קבוצת ריצה של גרושים וגרושות בהובלתו של אדיר.



"המטרה והחזון של הקבוצה הוא לגרום לדימוי עצמי גבוה בקרב המתאמנים והמתאמנות, להוכיח להם שהם חזקים, שהם שווים, שהם מסוגלים. אני מביט במתאמנים שלי ויש לי השתקפות מוחלטת על התהליך שעברתי, אני רואה את הדרך שהם עוברים, את ההצלחות הקטנות, את הקילוגרמים שהם משילים,  את התגובות המדהימות שלהם בקבוצה ובעיקר בפרטי וזה מרגש אותי." הוא אומר

ההצטרפות לקבוצה, שפתוחה כאמור לגרושים וגרושות, היא בדמי מנוי בסכום של 250 שקל לחודש, כאשר מי שרוצה להביא איתו את הילדים ההשתתפות שלהם היא ללא תשלום.

"אנחנו בעד זמן איכות של הורים גרושים עם הילדים שלהם, ויש לא מעט הורים שמביאים את הילדים. לעיתים גם הבן שלי מצטרף", מסכם מזרחי. "בקבוצה יש כיום כ-20 נשים ואנחנו מזמינים את כל הגרושים והגרושות בעיר להצטרף, לראות, לחוות וליהנות מקבוצה איכותית של אנשים שלרוב נמצאים באותו מצב. מי יודע? אפילו בסוף עוד יצאו מפה זוגות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר