חולון החתימה זר חדש לאחר ששיחררה את וויליאמס בעקבות התקרית האלימה

שלמה אייזיק מסר לאחר ההחתמה: "אנחנו ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות על מנת לשמור על רמת הישגיות במפעלים השונים"

פורסם בתאריך: 2.12.19 19:09

מועדון הפועל יונט חולון החתים זר חדש: הסנטר אנחל דלגאדו, בן 25, מתנשא לגובה של 2.08 מטר.

זאת, לאחר שהזר לאטביוס וויליאמס שוחרר מהקבוצה בעקבות תקרית אלימה שבה היה מעורב, שהסתיימה בתלונה במשטרה שהגישו נגדו שני אוהדי הקבוצה.

דלגאדו, יליד הרפובליקה הדומיניקנית, הוא בוגר מכללת סיטון הול. בעונתו הראשונה בקולג' הוא נבחר לרוקי השנה בביג איסט, כאשר לפני שנתיים הגיע לממוצע של 15.2 נקודות ו-13.1 ריבאונדים למשחק ואף נבחר כריבאונדר השנה במכללות.



בנוסף, בעונתו האחרונה בסיטון הול נבחר דלגאדו לסנטר השנה בקולג'ים וזכה בפרס היוקרתי על שם קארים עבדול ג'אבר. כמו כן, נבחר לחמישיית העונה.

הוא לא נבחר בדראפט, אך הוחתם על חוזה דו צדדי בלוס אנג'לס קליפרס שבשורותיה מיעט לשחק. יחד עם זאת, עשה חייל בקבוצת הבת של המועדון, אוואה קליינטה, שם העמיד ממוצעים מרשימים של 18.5נקודות, 14.8 ריבאונדים, ו-2.8 אסיסטים למשחק. דבר שהוביל לבחירתו כרוקי השנה בליגת הפיתוח. במהלך אותה עונה הוא שבר את שיא הריבאונדים למשחק כשהוריד מהלוח 31 כאלה.

דלגאדו משחק גם במדי הנבחרת הדומיניקנית, וסייע לה לזכות במדלית הארד במשחקי מרכז אמריקה שם קלע בממוצע 12.5 נקודות וקטף 7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה הוא הוחתם על חוזה ענק של 4.3 מליון דולר לעונה בבייג'ינג הסינית אך שוחרר מבלי לשחק במדיה אף משחק.

הבעלים של מועדון הפועל חולון, שלמה אייזיק, מסר לאחר החתמתו של דלגאדו: "אני שמח על החתמתו של אנחל דלגאדו, כשרון ענק בעמדה מספר 5 שיתן לנו נוכחות מתחת לסל גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות על מנת לשמור על רמת הישגיות במפעלים השונים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר