הפועל חולון כדורסל. צילום-אלן שיבר באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

האם מאחורי השמועה על עזיבת הבעלים יש אינטרנס להכשיל את הפועל חולון?

גל השמועות על עזיבתו של הבעלים שלמה אייזק ועל דחיקתו החוצה ממשיך לעורר סערה

פורסם בתאריך: 15.12.19 17:47

דומה שמאז ההפסד להפועל נהריה בגביע המדינה, הפועל חולון מתקשה להתאושש. אחרי אותו הפסד הגיעה סדרה של שלושה הפסדים שבמהלכה פוטר המאמן שרון דרוקר, אותו מאמן שתלו בו תקוות גדולות לאחר ההצלחה בהפועל אילת. בנוסף, עזבו שני הזרים לטאביוס וויליאמס ומלאכי ריצרסון.



שמועות על עזיבתו של הבעלים שלמה אייזק, בצרוף ההפסדים והשינויים הפרסונליים בוודאי שלא תרמו לשקט בקבוצה, אך דומה שההנהלה התגברה, וגם הבעלים, וכעת הם פחות מתייחסים לרעשי הרקע ויותר חושבים על טובת הקבוצה. אם בעבר דברים נעשו בחופזה ובמהירות, כעת הדברים נעשים בשיקול דעת ובמחשבה. אולי נלמד הלקח ממקרה גלן רייס, שנזרק בחופזה.

לאחר ששרון דרוקר עזב את הקבוצה, רבים ציפו שמייד יוחתם מאמן אחר במקומו אך לא כך היה הדבר. ההנהלה נתנה למתן חרוש, עוזר המאמן, את השקט והזמן ואתמול (שבת) הוא פרע את השטרות עם ניצחון על נס ציונה בתוצאה 99-80.

ובחזרה לבעלי הקבוצה. לא ברור מי רוצה בעזיבתו של שלמה אייזק, אך גל שמועות פשט בימים האחרונים ובישר על עזיבתו ועל דחיקתו החוצה. כאמור, עדיין לא ברור מהיכן השמועות הגיעו ולמי יש אינטרס להפיץ אותם.

אייזיק, שלקח את הקבוצה מידיו של מיקי דורסמן, הצעיד אותה בחזרה לצמרת הכדורסל והיא לא עוד קבוצה, אלא חברה קבועה בגביעי אירופה. אז נכון, ההישגים עד עכשיו מתחילת העונה לא מי יודע מה, אך בשיטת הפליאוף הישראלית גם ממקום שמיני אפשר לקחת אליפות וגם בגביע אירופה מצבה של הפועל לא רע. בצרוף עידוד הקהל ותמיכת ההנהלה והשחקנים, שאתמול הפגינו מעט מהרוח החולונית שאפיינה אותה, אולי הניצחון יוציא אותה לדרך חדשה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר