עמותה לתסמונת רט
צילום: באדיבות העמותה

ניצחון ענק להפועל חולון, במשחק שהוקדש ל"מלאכיות הדממה", קטע רצף של 3 הפסדים | צפו:

סגול מנצח: במשחק המרגש במוצ"ש שהוקדש לבנות העמותה לתסמונת רט, גברו הסגולים על עירוני נס ציונה ושברו את המנחוס של חולון

פורסם בתאריך: 18.12.19 12:30

הפועל חולון הביסה (80:99) את עירוני נס ציונה במוצ"ש ובכך קטעה רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון ענק. משחק הכדורסל הוקדש לבנות העמותה לתסמונת רט, המוכרות "מלאכיות הדממה", וקשה היה שלא להתרגש, הן מהניצחון והן מהבנות.



במשחק הכדורסל שהתקיים במוצ"ש בין הפועל יונט חולון לבין עירוני נס ציונה, גברו הסגולים על האורחים ורשמו ניצחון ענק, בהפרש של 19 נקודות, לאחר שלושה הפסדים ברצף. המשחק שהוקדש לבנות העמותה לתסמונת רט, המוכרות כ"מלאכיות הדממה", לא השאיר עין אחת יבשה כבר בתחילתו. החיבור של העמותה עם הפועל חולון נוצר על רקע הצבע הסגול, שמזוהה באופן מסורתי גם עם העמותה וגם עם מדי הקבוצה החולונית.

מתוך טקס פתיחת המשחק:

המשחק נפתח בטקס הוקרה וחיבוק גדול של שחקני הפועל חולון לבנות העמותה, שלוקות בתסמונת נדירה המהווה חלק מן הקשת האוטיסטית שנפוצה בעיקר בקרב בנות – ורגע לפני שריקת הפתיחה, קראו השחקנים לקהל להעלאת המודעות לתסמונת רט. השחקנים גיא פניני, יוגב אוחיון וקפטן הקבוצה שלומי הרוש אף העניקו לבנות מזכרת אישית ומרגשת.

עו"ד שמוליק זיסמן מייסד ויו"ר העמותה בירך על היזמה ואמר: "אני שמח על ההירתמות של קבוצת הפועל חולון להעלות את המודעות לתסמונת. לעולם הספורט יש תפקיד חשוב כדי לעורר שיח ומודעות בנושאים שלא תמיד מקבלים במה ציבורית. אני קורא לקבוצות נוספות לאמץ את הפעילות של הפועל חולון. באמצעות הקבוצות ניתן יהיה להגיע להירתמות של אוהדים, שחקנים ואזרחים בכדי להביא לשינוי בחייהן של 'מלאכיות הדממה', באמצעות תמיכה ומימון מחקרים רפואיים פורצי דרך למציאת ריפוי לתסמונת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר