מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס. צילום: באדיבות הפועל חולון

החתן מאיסטנבול: מאמן חדש לקבוצת הכדורסל הפועל חולון

גם הפועל חולון הולכת אופציית המאמן הזר: דדאס סטפאנוס הוא המאמן החדש של הקבוצה והוא מגיע לחולון אחרי ארבע שנים כמאמן ראשי בליגה הטורקית הראשונה

פורסם בתאריך: 22.12.19 14:44

זה לקח כמעט שלושה שבועות אבל החל מהיום בצהרים יש מאמן חדש לקבוצת הכדורסל של הפועל חולון: סטפאנוס דדאס בן ה-37, שמגיע מקדנציית אימון בת ארבע שנים בליגה הטורקית העליונה: שנתיים בקבוצת גזיאנטפ בה שם שימש קודם לכן כעוזרו של יורי זדובץ' במשך שנתיים ובשנתיים האחרונות – אימן את בשאקשיר איסטנבול.

בקריירת האימון שלו, שימש דדאס במשך שנים רבות כעוזר מאמן בין השאר של נבחרת סלובניה, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי וספרטק סנט פטרסבורג.



עם החתימה בחולון, אמר דדאס: "אני מאוד נרגש להיות חלק ממועדון היסטורי כמו הפועל חולון. הסיבה המרכזית שרציתי להגיע לחולון היא בגלל התמיכה והאהדה המוכרת של האוהדים בקבוצה. אני מבטיח לתת 100% מאמצים להצלחת הקבוצה ושכולם מההנהלה והאוהדים יהיו גאים וייראו קבוצה לוחמת על המגרש מהתחלה ועד הסיום".

הבעלים, שלמה אייזיק: "ברצוני לאחל לדדאס ולנו הצלחה בדרכנו החדשה והמשותפת. לאחר לא מעט טלטלות וחוסר יציבות, אני תקווה שנעלה על דרך המלך ושהנר הראשון של חנוכה אותו נדליק הערב – יאיר לנו את הדרך. ביחד עם השחקנים, הצוות המקצועי, האוהדים הנאמנים שלנו וכל מי שעושה וטורח למען הקבוצה, נצליח במשימות שעדיין בפתחנו. חג חנוכה שמח ומלא באור".

יצוין, כי דדאס מתמנה לאחר תקופה קצרה בה שימש עוזר המאמן מתן חרוש כמאמן זמני. הקדנציה הקצרה של חרוש כללה הפסד בית בליגה האירופאית מול אוסטנד הבלגית, הפסד ליגה מול מכבי תל אביב וניצחון מול נס ציונה. הערב תתארח חולון אצל מכבי חיפה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר