איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון

"נוף שונה בכדורסל המקומי": יו"ר הפועל חולון תולה תקוות במאמן היווני החדש

לקראת המשחק הקרוב מול מכבי ת"א, היו"ר איתן לנציאנו מאמין שהדרך לראש הטבלה קרובה הפעם יותר מתמיד

פורסם בתאריך: 8.1.20 12:55

"מרגישים שינוי חיובי בקבוצה ואחראי לו המאמן חדש, שהוא נוף שונה בכדורסל שלנו". כך אומר יו"ר הפועל חולון בכדורסל איתן לנציאנו, בעקבות מינוי המאמן הזר החדש, סטפאנוס דדאס, שנחת בחולון היישר מיוון.

לקראת המשחק הקרוב במוצ"ש מול מכבי תל אביב, לנציאנו מדגיש כי למרות העונה הלא קלה שעוברת הקבוצה, חולון תמשיך להיאבק על התואר בנחישות.

"יש לנו עונה קשה וחווינו משבר מסוג שלא היכרנו עד כה. אבל כבר עכשיו אני מבהיר – הפועל חולון לא תוותר העונה על שום תואר מאלה שהיא עדיין יכולה להיאבק עליהם", מצהיר יו"ר הקבוצה החולונית לנציאנו, האיש הוותיק ביותר בניהול המערכת הסבוכה הזו ומי שמכיר את הקבוצה טוב יותר מכולם, לאחר  תקופה קשה ורצף של הפסדים בליגה ובאירופה, יכולת חלשה, אווירה עכורה ותחושה שהעונה הנוכחית אבודה.



ואכן, רוח חדשה בשורות הפועל חולון בשבועיים האחרונים. אחרי משבר לא פשוט שכלל חילופי מאמנים, ניפוי שחקנים וצירוף אחרים, נראה כי המערכת מתייצבת. כעת, לאחר שני ניצחונות רצופים, נראה כי חולון שבה לחיים ומתקרבת שוב לצמרת הטבלה. בימים אלה נערכים למשחק הבית הקרוב במוצ"ש מול מכבי ת"א בהיכל טוטו חולון, עם כוונה ברורה לנצח. המאמן החדש סטף דדאס זוכה לגיבוי מלא מההנהלה, מקבל הערכה גדולה מאוד משחקניו ומהווה את הסיבה העיקרית לשינוי החיובי בקבוצה.

"סטף דאדס הוא מאמן שונה ממה שאנו מכירים בחולון בפרט ובכדורסל הישראלי בכלל לאורך שנים", אומר לנציאנו. "בתקופה הקצרה שהוא אתנו כמאמן הקבוצה, נוכחנו לדעת שמדובר במאמן קפדן, איש מקצוע רציני שמבין המון בכדורסל. הוא מאמן שיודע לקחת אחריות, יודע להקשיב לסובבים אותו, שומע, רואה ומחליט. הוא מאמן שיודע גם להעיר וגם לתת בראש, כשצריך.

"לא מדובר רק בניצחונות אלא גם בדרך, באופי, בנחישות ובהתלהבות שהיו חסרים לשחקנים עם והאווירה המצוינת שאנו מכירים בחולוניה לאורך שנים, שנעלמה ועכשיו חזרה", אומר לנציאנו ומוסיף, "מרגישים שינוי חיובי באוויר וזה בדיוק מה שהיינו צריכים, זעזועים במקומות הנכונים".

בהנהלת הקבוצה מעריכים מאוד את המאמן היווני דדאס שהסכים להגיע באמצע העונה ולקבל קבוצה שלא הספיק להכין ובעיקר, לא הוא זה שבחר את סגל שחקניה.

"סטף הגיע לסיטואציה לא פשוטה בכלל ובכל זאת, הסכים לקחת על עצמו את אימון הקבוצה ולנסות לייצב את המערכת. זאת, לאחר טלטלות לא מעטות שלא זכורות לי בשנים הרבות שאני כאן", אומר לנציאנו. "ההתייצבות של המערכת כולה, היכולת של הקבוצה וההתאוששות, מעידות שאנו בכיוון הנכון. ברור שלא תמיד ננצח, אבל השינוי הגיע והוא חיובי ביותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר